بایودنت و مسئولیت اجتماعی‌اش در روزهای کرونایی

    بایودنت و مسئولیت اجتماعی‌اش در روزهای کرونایی

    بایودنت، در آگهی اخیر خود در خصوص مسئولیت اجتماعی که دغدغه امروز همه خانواده‌ها است، ماسک زدن را مطرح می…
    خلاقیت فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپرمی در تشویق به استفاده از ماسک

    خلاقیت فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپرمی در تشویق به استفاده از ماسک

    با افزایش مجدد ابتلا به کرونا در کشور، کارشناسان و مسئولان با پویش «من ماسک می‌زنم»، هرچه بیشتر مردم را…
    اهمیت برندسازی برای بنگاه‌های اقتصادی در دوران پساکرونا

    اهمیت برندسازی برای بنگاه‌های اقتصادی در دوران پساکرونا

    این مطلب در شماره ۴۸۷۵ روزنامه دنیای اقتصاد در چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ منتشر شده است. امیرحسین نوریان معاون بازرگانی…
    کتاب زبان بدن نوشته آلن پیز با ترجمه امیرحسین نوریان به چاپ سوم رسید

    کتاب زبان بدن نوشته آلن پیز با ترجمه امیرحسین نوریان به چاپ سوم رسید

    دنیای تبلیغات– کتاب زبان بدن نوشته آلن پیز با ترجمه امیرحسین نوریان با تیراژ هزار نسخه به چاپ سوم رسید. این کتاب…
    مسابقه «جان من ایران من» برای مبارزه با کرونا

    مسابقه «جان من ایران من» برای مبارزه با کرونا

    مسابقه تولیدات رسانه‌ای و شهروندی «جانِ من ایران من» با هدف انعکاس خدمات تلاشگران عرصه مبارزه با کرونا و تقویت…
    تمامی تبلیغات برای پیشگیری از کرونا را یکجا ببینید

    تمامی تبلیغات برای پیشگیری از کرونا را یکجا ببینید

    کلیه فعالیت‌های تبلیغاتی توسط شهرداری‌ها، وزارت بهداشت و برندها را یکجا ببینید  
    ورود اپلیکیشن تاپ به حوزه پرداخت مبتنی بر qr با نام کدپرداز

    ورود اپلیکیشن تاپ به حوزه پرداخت مبتنی بر qr با نام کدپرداز

    توسعه پرداخت های بدون کارت در اولویت تاپ با توجه به تغییرات فناورانه ، رفتارهای مصرف کننده و لزوم حرکت…
    لیست ۶۶ شهر خلاق در سال ۲۰۱۹

    لیست ۶۶ شهر خلاق در سال ۲۰۱۹

    در ۳۱ اکتبر سال ۲۰۱۹ موسسه جهانی یونسکو لیست ۶۶ شهر خلاق جهان در سال ۲۰۱۹ را اعلام کرد که…
    دکمه بازگشت به بالا
    بستن
    بستن