پیشنهاد سردبیر

انتشار مجدد / پیشنهاد ویژه: حالا ویدیوی متفاوت مفهومی- اخلاقی کوکا کولا را ببینید /کوکاکولا در کمپین رمضانش لیبل اش را حذف کرد / جهان بدون لیبل

دنیای تبلیغات- سمانه پورمحمد- داستان از این قرار است: چند استراتژیست دنیا در تاریکی دور یک میز می نشینند و درباره خود حرف می زنند. افراد در ذهنشان لیبل هایی نسبت به فرد مقابل می زنند و تصوراتی دارند تا چراغ ها روشن می شود… دیدنش را از دست ندهید. ببینید چه مفاهیمی عظیم اخلاقی در این ویدیوی ساده منتقل می شود.

شرکت آمریکایی کوکاکولا که نوشیدنی‌های غیرالکلی تولید می‌کند، به مناسبت ماه رمضان لیبل خود را از روی محصولات خود که برای کشورهای خاور میانه تولید می‌شود، حذف کرد. این اقدام در راستای تبلیغ «جهانی بدون برچسب» (جهانی بدون برچسب، پیش داوری و تعصب) انجام شده است. در پشت این قوطی ها عنوان شده برچسب ها برای قوطی ها هستند نه برای مردم. البته کوکا با تکیه بر هویت بصری قوطی هایش دست به چنین حرکتی زده است

 

(این مطلب از سوی دنیای تبلیغات، با حمایت مالی شبکه تبلیغات (ای نتورک)٬ که یک سرویس‌دهنده آنلاین برای تبلیغات اینترنتی است تهیه شده است)

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

سمانه پور محمد

کارشناس ارشد ارتباطات ,کارشناس رسانه و زبان انگليسي ,ويراستار کتب تخصصي بازاريابي

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا