دنیای تبلیغات، رسانه تخصصی تبلیغات و برند

پربازدید ترین کانال تبلیغات و برند

“تحمل نقد نشانه بارز فرهنگ است. حتی حقیقت هم نیازمند نقد است نه ستایش.”

نیچه
بزرگان بازاریابی ایران - امیرحسین نوریان
رسانه تبلیغات - مجری تبلیغات0
انتشار مجدد / پیشنهاد ویژه: حالا ویدیوی متفاوت مفهومی- اخلاقی کوکا کولا را ببینید /کوکاکولا در کمپین رمضانش لیبل اش را حذف کرد / جهان بدون لیبل

دنیای تبلیغات- سمانه پورمحمد- داستان از این قرار است: چند استراتژیست دنیا در تاریکی دور یک میز می نشینند و درباره خود حرف می زنند. افراد در ذهنشان لیبل هایی نسبت به فرد مقابل می زنند و تصوراتی دارند تا چراغ ها روشن می شود... دیدنش را از دست ندهید. ببینید چه مفاهیمی عظیم اخلاقی در این ویدیوی ساده منتقل می شود.

شرکت آمریکایی کوکاکولا که نوشیدنی‌های غیرالکلی تولید می‌کند، به مناسبت ماه رمضان لیبل خود را از روی محصولات خود که برای کشورهای خاور میانه تولید می‌شود، حذف کرد. این اقدام در راستای تبلیغ «جهانی بدون برچسب» (جهانی بدون برچسب، پیش داوری و تعصب) انجام شده است. در پشت این قوطی ها عنوان شده برچسب ها برای قوطی ها هستند نه برای مردم. البته کوکا با تکیه بر هویت بصری قوطی هایش دست به چنین حرکتی زده است

  (این مطلب از سوی دنیای تبلیغات، با حمایت مالی شبکه تبلیغات (ای نتورک)٬ که یک سرویس‌دهنده آنلاین برای تبلیغات اینترنتی است تهیه شده است)

./پایان
عضویت در کانال تلگرام دنیای تبلیغات
حذف لیبل کوکاکولا[دانلود]

نويسنده :

دبیر سرویس ارتباطات دنیای تبلیغات
کارشناس ارشد ارتباطات ,کارشناس رسانه و زبان انگليسي ,ويراستار کتب تخصصي بازاريابي
Print Friendly and PDF
دنیای تبلیغات - پشتیبان همایش
دسته ها : پیشنهاد سردبیر
۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۶:۲۷

دیگر رسانه ها

برای دریافت آخرین مطالب، اخبار و تحلیل های دنیای تبلیغات پست الکترونیک خود را در کادر روبرو وارد نمایید و ایمیل ارسالی را تائید نمایید تا هیچ مطلبی را از دست ندهید!

ارسال ديدگاه []