مک دونالد فرانسه سیب زمینی سرخ کرده سبزیجات را با چغندر، ازگیل و هویج ابداع کرده و عرضه می کند. انفجاری از طعمها و رنگها که میتوان در کمپین چاپی و محیطی و ویدیویی که توسط TBWA\Paris توسعه یافته است، با این مفهوم اکران شد: “رنگهای جدید”
با یک کمپین چاپی با مفهومی قدرتمند، که رنگ نمادهای نسلهای مختلف و لباسهای افسانهای را که همه میشناسند، مانند چالی چاپلین، زورو، نگهبان انگلیسی و یک خونآشام تغییر می دهد.
همراه با یک کمپین تلویزیونی با حضور پسر بچهای که فکر میکند شعبدهباز است و در تخیلاتش همه چیز اطرافش را به رنگ دیگری تبدیل میکند: سگ، ساختمان، گذرگاه، ماشینها، کیوسک و … تا اینکه مادرش کارهای بیشتری انجام میدهد و رنگ سیب زمینی مکدونالد را تغییر میدهد.
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]