ارزش گذاریپیشنهاد سردبیرتحلیل

جدول ارزشگذاری تیزرهای تـُن ماهی / کپی، حتی از روی تیزر ایرانی!

نظر کارشناسان مثل همیشه جذاب!

دنیای تبلیغات- امیرحسین نوریان- در این قسمت از ارزشگذاری های اختصاصی دنیای تبلیغات به تیزر تن های ماهی پرداخته ایم. دیگر هم کارشناسان و هم مخاطبان با فضای این نوع ارزشگذاری آشنا هستند و از سوی هر دو طیف استقبال خوبی صورت گرفته است.

در این ارزشگذاری تیزرهای مطرح تر و بیشتر دیده شده از هر برند طی سال گذشته انتخاب شده و در معرض داوری قرار گرفته است. از همه بزرگان و دوستان عزیزم که دعوت دیای تبلیغات را پذیرفتند سپاسگزارم.

هنوز در کانال تلگرام دنیای تبلیغات عضو نشده‌اید؟

نتایج و توضیحات مثل همیشه حاوی نکات جالبی است که این ماهیت نقد است:

با منتقدین این هفته آشنا شوید

برای بزرگنمایی بر روی تصاویر کلیک نمایید
علیرضا احمدی
بابک بادکوبه
پیام بلوریان کرد
علی جعفری
علی جعفری
امید خاکپور نیا
نادر شریفی
رضا صلاح اصفهانی
پژمان فخاریان
وهاب گائینی
مجتبی محمدیان
ماکان مهرپویا
فرزاد مقدم
امیر حسین نوریان
هومن یگانی

 

 

جدول ارزشگذاری:

عضویت در سوپرگروه تبلیغاتی متخصصین فعال حوزه تبلیغات و بازاریابی

fish.xlsx

توضیحات کلی :

پژمان فخاریان:

باید گفت که ساخت تبلیغات تلویزیونی در باره مواد غذایی بسیار سخت است چرا که به غیر از تاثیر بودجه و مدت زمان تولید، داشتن دانش و تجربه تبلیغاتی در کنار حساسیت ها و وسواس های اجرایی برای شکل گیری یک تبلیغ خوب الزامیست و شاید بشه گفت ساختن فیلم های تبلیغاتی برای مواد غذایی و شوینده ها می تونه سنگ محکی باشه برای تشخیص تفاوت یک کارگردان آگاه از تبلیغات و یک فیلم سازغیر آگاه به این دانش و حساسیت های لازم برای شکل گیری آن.

هومن یگانی:

قبل از هرچیز گفتن چند نکته را لازم می دانم.
نقد و بررسی ِتولیدات ِتبلیغاتی، بدون دانستن بریف و موارد اصلی همانند بودجه و زمان در اختیار، قضاوت یکطرفه خواهد بود. نظرات من صرفاً براساس حدس و گمان از نوع و حدود این موارد می باشد. همچنین سعی کرده ام تا کارها را از نظر محتوایی بر اساس “انتخاب استراتژی، طراحی پیام و نحوه انتقال (ایده اصلی و ساخت) ” ارزش گذاری نمایم.

امیرحسین نوریان:

۱ -تحلیل های این بخش قرار نیست مانند یک مطلب مستقل کلیه جزییات را درباره هر تیزر توضیح  دهد. صرفا دلایل خوب و بدی یک تیزر را از منظر منتقدش بصورت کلی بیان خواهد کرد.

۲-در نقد، ما صرفا باید با اثر روبرو باشیم. فارغ از نام سازنده و آژانس تبلیغاتی پشتش و خیلی چیزهای دیگر. مخاطب کاری به این اطلاعات ندارد. او عکس العمل و قضاوتش صرفا بر اساس تیزری است که مشاهده می کند. باقی، توجیحات تیم طراح خواهد بود که حتما حق هم دارند.

 

در بخش نقد ها چند نفر از کارشناسان به تیزر نامی نو اشاره کرده اند و اینکه از روی تیزر دیگری ساخته شده است. برای تماشای آن تیزر اینجا را کلیک کنید.

شما هم در قسمت کامنت ها تحلیل کنید و ستاره دهید.

[تعداد: 1   میانگین: 2/5]

برچسب‌ها
نمایش بیشتر

امیرحسین نوریان

منتقد و تحلیلگر تبلیغات

‫۹ نظرها

  1. سلام امیر جان
    این حرکت حالا جایگاه موثرش را یافته است و همانطور که گفتی بسیار مورد توجه همه اهالی است.
    به شما و تیم حرفه ای دنیای تبلیغات خسته نباشید می گویم. حالا دنیای تبلیغات جریانی تاثیر گذار در فضای کشور است.

    1. مرسی امیر عزیز
      بحمدلله فید بک های ارزشگذاری عالی هستن و جای خودشو خوب باز کرده
      ممنون از لطف مدامت

  2. سلام.
    بخش کپی از روی تیزر ایرانی واقعا افتضاح بود.
    عکس العمل شما چی بود آقای فخاریان؟
    عکس العمل آنها چه بود؟
    خیلی علاقه دارم بدانم.
    ممنونم از دنیای تبلیغات
    آموزنده و زیبا

  3. بسمه تعالی
    دکتر میر شکاری هستم مدیر عامل فرا مهندسی شرق
    بنده از دور بسیاری از دوستان را می شناسم. افراد بزرگ و ارزنده ای در این ارزشگذاری حاضرند که جای تقدیر دارد.
    از خواندن این تحلیل ها من و همکاران مطالب و نکات ارزنده ای میآموزیم.
    سپاس از همگی شما عزیزان

  4. درود به همه همکاران و دوستان
    سرکار خانم mina zamani گرامی
    من نخستین کاری که کردم در گروه تبلیغاتی خودم در فیسبوک موضوع را منتشر کردم که دیگر دوستان هم در جریان قرار بگیرند.نتیجه این شد که مدیر هنری کانون ایران نوین تماس گرفت و گفت در جریان این اتفاق نبوده اما ایران نوین اشتباه بزرگی کرده و کارگردان کار هم زنگ زد و عذر خواهی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن