آگهی تلویزیونیپیشنهاد سردبیرتحلیل

بیست سال دیگه می خرمش… / پیشنهاد دنیای تبلیغات، آگهی حیرت انگیز پورشه

دنیای تبلیغات-امیرحسین نوریان- این آگهی پورشه، به تنهایی مثل سکانس اولیه همین آگهی یک کلاس درس است. به طرز آزار دهنده ای زیادی خوب است. اینکه چطور به یک رویا تبدیل می شود و عمری آرزوی یک فرد باقی می ماند. موسیقی، روایت و نوع پوزیشنینگش را ببینید. پورشه در این آگهی به شدت طنازی و دلربایی می کند. ببینید چطور علاوه بر خودش، به مخاطب نوجوانش هم با آنکه هنوز آن پورشه برایش دست نیافتنی است، شخصیت می بخشد. به زودی نقد مفصلی درباره اش خواهم نوشت تا هوشمندی های عجیب و غریب این تیزر را، از افتادن تصویر پورشه بر روی مغز و ذهن کودک، تا حظ محدودش و دلیل باز کردن در خودرو برای پیاده شدنش بگویم.

دیدنش را از دست ندهید…

هنوز در کانال تلگرام دنیای تبلیغات عضو نشده‌اید؟
[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

برچسب‌ها
نمایش بیشتر

امیرحسین نوریان

منتقد و تحلیلگر تبلیغات

نوشته‌های مشابه

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن