یازدهمین دورهی پیوستهی یکسالهی «ارتباطات بازاریابی و تبلیغات» مدرسهی ویژه در چهار ترم و با بیش از ۲۶۰ ساعت کلاسهای نظری و کارگاههای تخصصی در خرداد ماه ۱۳۹۸ آغاز میشود.
دورهی پیوستهی یکسالهی «ارتباطات بازاریابی و تبلیغات» (مدیریت تبلیغات سابق)، از سال۱۳۸۶ توسط یک شورای سیاستگذاری متشکل از شهرزاد اسفرجانی، افشین آشتی و امراله فرهادی بنیان گذاشته شد. هدف این دوره دستیابی به یک مرجع آموزشی سیستماتیک، کاربردی، تکمیلی و تخصصی بوده که بر پایهی دانش عملی و نظری مطابق با استانداردهای جهانی عرصهی ارتباطات و تبلیغات بنا شده باشد.
مدرسهی ویژه قصد دارد با برگزاری این دوره، کسانی را که خواهان بالا بردن دانش تخصصی و بهبود قابلیتهای خود در این حرفه هستند به مدیران و کارشناسانی شایسته و کارآمدتر تبدیل کند و با آموزش مفاهیم علمی و تخصصی یکی از اصلیترین موانع را از سر راه حرفهای شدن صنعت ارتباطات در ایران برداشته و موجب اثربخشی و توفیق شایستهی این حرفه در کشور شود.
در راستای ارتقای سطح کیفی این دوره و اطمینان از کاربردی بودن آن، شورای طرح و برنامه این دوره در طی ۱۰ سال گذشته پس از پایان برگزاری هر دوره یکساله با توجه به رشد جهانی این صنعت و بر اساس نیاز بازار ایران سرفصلها و محتوای آن را بازنگری و بهروزرسانی میکند.
برای دانشجویان این دوره در اتمام هر ترم، بر اساس دروس ارائه شده در آن ترم، پروژهای واقعی برای یکی از محصولات و خدمات موجود در بازار ایران به صورت گروهی تعریف میشود. پس از ارائه اطلاعات اولیه و شرح صورت مساله توسط صاحبان برند، هدایت و سرپرستی دانشجویان در طول انجام پروژه توسط مدرسانشان که همگی از دستاندرکاران این صنعت هستند، صورت میپذیرد.
ظرفیت پذیرش دانشجو در این دوره محدود است و علاقهمندان تا پایان اردیبهشت مهلت دارند با مدرسه ویژه تماس گرفته و برای پیشثبتنام و مصاحبهی حضوری اقدام کنند.
اعضای شورای طرح و برنامهریزی دوره:
شهرزاد اسفرجانی، افشین آشتی، یلدا فریورصدری، امراله فرهادی
مدرسان دوره:
شهرزاد اسفرجانی، رضا اسلامپناه، امیرحسین بصیری، پریسا پروشانی، اشکان خواجهنوری، علیرضا صفاری، صفا صیرفی، حسنعلی ضاد، یلدا فریورصدری، علی قدس، مهرداد محمدزاده، علیرضا مصطفیزاده، آرش وفاداری
شمارههای تماس: ۵-۸۸۷۳۳۶۷۴
وبسایت: www.vijeschool.com