بازار

آغاز ثبت‎‌نام سومین روز بازاریابی دیجیتال DMDay + تخفیف ثبت‌نام زودهنگام

ثبت نام سومین روز بازاریابی دیجیتال(DMDay) آغاز شد. در رویداد روز بازاریابی دیجیتال متخصصان و کارشناسان صنعت بازاریابی دیجیتال و تولید محتوا، مدیران استارتاپ‌ها و کسب و کارها، نمایندگان صنایع مختلف، علاقمندان و دانشجویان شرکت می‌کنند.

حضور استارت‌آپ‌ها و آژانس‌های تبلیغاتی بزرگی مانند علی بابا، سفرمارکت، دیجیکالا، اسنپ، کافه بازار، تپسل، یکتانت و … به همراه صحبت در مورد جدیدترین تجربیات و دغدغه‌های آن‌ها در مورد بازار دیجیتال مارکتینگ باعث ایجاد فضایی حرفه‌ای برای انتقال دانش و تجربیات شده‌ است. همچنین دنبال کردن علاقمندان و متخصصان این حوزه در توییتر با هشتگ #dmday توانست این رویداد را به ترند اول توییتر در ایران تبدیل کند.

این رویداد که تا بحال در دو دوره برگزار شده است توانسته است مجموع ۱۸۰۰ شرکت کننده را دور یکدیگر جمع کند. برگزاری کارگاه‌های تخصصی با موضوعات ریتارگتینک، دیجیتال برندیگ، سئو و SEM، پرفورمنس مارکتینگ و … از دیگر ویژگی‌های این رویداد است.

سومین رویداد روز بازاریابی دیجیتال(DMDay)

سومین رویداد روز بازاریابی دیجیتال در سالن همایش‌های صداوسیما در تاریخ ۱۲، ۱۳ و ۱۴ دی ماه به مدت ۳ روز در ۸ بخش زیر برگزار می‌شود:

● Opening
● Fashion
● Chain Stores
● FMCG
● Government
● Transportation
● Mobile
● Night Summit

روز بازاریابی دیجیتال بعنوان یک سازمان ماموریت خود می‌داند تا به فضای رشد بازار دیجیتال و بخصوص بازاریابی دیجیتال را فراهم کند. یکی از ابزار مهم برای رشد یک بازار شبکه‌سازی، خلق فرصت‌های همکاری و اشتراک گذاری تجربیات است. در رویداد بازاریابی دیجیتال حرفه‌ای بودن ارائه‌ها مهم‌تر از میزان معروفیت ارائه دهندگان است. همچنین مستند بودن اعداد و ارقام، کیس‌های موردی و حرف‌ها بعنوان یک ارزش کلیدی در این رویداد قلمداد می‌شود.

برای تهیه‌ی بلیت زود هنگام و برخورداری از تخفیف ۴۵% به وبسایت روز بازاریابی دیجیتال(dmday.ir) مراجعه نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا