کمپین تابستانه بیامدبلیو با حضور هواشناس محبوب NBC لینکلن روکر
کاری از آژانس تبلیغاتی GS&P
در این بخش فعالیتهای تبلیغاتی برندها و کمپانیهای مطرح جهان نمایش داده خواهد شد
کمپین تابستانه بیامدبلیو با حضور هواشناس محبوب NBC لینکلن روکر
کاری از آژانس تبلیغاتی GS&P
در تابستان امسال، BBH سنگاپور با همکاری سامسونگ از کاربرد هوش مصنوعی خود برای مسافران و گردشگران رونمایی کرد و تلاش کرد کاربرد آن در عکاسی و نوع جدید تجربه سفرهایشان را معرفی کرد. از آنجایی که نسل Z در سرتاسر جهان در حال تلاش برای ماجراجوییهای عجیب و غریب و افقهای جدید هستند، جدیدترین کمپین جهانی سامسونگ نشان میدهد که چقدر عمیقتر و غنیتر از سفرهای آنها میتوان با Galaxy S24 Ultra و Galaxy AI آن را به تصویر کشید و تجربه کرد.
این کمپین از طریق مجموعهای از فیلمها، نمایشگرهای پویا در نمایشگرهای شهری، ویژگیهای جذابی مانند Galaxy AI، Photo Assist و Instant Slow-mo، و Circle to Search with Google را به تصویر میکشد که تجربیات سفر کاربران را متحول میکند.
در فیلمها، لحظات آشنای سفر زنده میشوند: «در حال حاضر دقیقاً چه میخورم؟»، «داستان پشت این مجسمهی عجیب چیست؟» و «وایسا، کجا هستم؟» – همهی اینها بدون زحمت توسط دایره جدید پاسخ داده میشوند.
مک دونالد فرانسه سیب زمینی سرخ کرده سبزیجات را با چغندر، ازگیل و هویج ابداع کرده و عرضه می کند. انفجاری از طعمها و رنگها که میتوان در کمپین چاپی و محیطی و ویدیویی که توسط TBWA\Paris توسعه یافته است، با این مفهوم اکران شد: “رنگهای جدید”
با یک کمپین چاپی با مفهومی قدرتمند، که رنگ نمادهای نسلهای مختلف و لباسهای افسانهای را که همه میشناسند، مانند چالی چاپلین، زورو، نگهبان انگلیسی و یک خونآشام تغییر می دهد.
همراه با یک کمپین تلویزیونی با حضور پسر بچهای که فکر میکند شعبدهباز است و در تخیلاتش همه چیز اطرافش را به رنگ دیگری تبدیل میکند: سگ، ساختمان، گذرگاه، ماشینها، کیوسک و … تا اینکه مادرش کارهای بیشتری انجام میدهد و رنگ سیب زمینی مکدونالد را تغییر میدهد.
سوییس