تحلیل
-
اهمیت برندسازی برای بنگاههای اقتصادی در دوران پساکرونا
این مطلب در شماره ۴۸۷۵ روزنامه دنیای اقتصاد در چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ منتشر شده است. امیرحسین نوریان معاون بازرگانی…
بیشتر بخوانید » -
برای اولین بار در ایران / کورپوریت ویدیوی گروه صنعتی پاکشو تاریخ ساز شد!
🔴 برای اولین بار در تاریخ تبلیغات ایران کسب دو جایزه جهانی ارزشمند برای کورپوریت ویدیوی گروه صنعتی پاکشو ●…
بیشتر بخوانید » -
نامزدهای سومین جشنواره تبلیغات ایران اعلام شد
به گزارش دبیرخانه جشنواره تبلیغات ایران ، اسامی نامزدهای دریافت شاهین و دیپلم افتخار سومین دوره جشنواره تبلیغات ایران را…
بیشتر بخوانید » -
ویدیو فصل اول برنامه دنیای تبلیغات در ۲۸ قسمت
دنیای تبلیغات با همکاری سایت آپارات تقدیم میکند هر هفته در صفحه یک آپارات… فصل اول برنامه « دنیای تبلیغات…
بیشتر بخوانید » -
مصاحبه دنیای تبلیغات با مسعود روزافزون کارگردان آگهی جذاب پنکیک درنا برای شبکه های اجتماعی + تصاویر پشت صحنه
دنیای تبلیغات- توضیح: دنیای تبلیغات از هر کاری که تبلیغات را به مفهوم واقعی اش و در راستای هدف تبلیغاتی…
بیشتر بخوانید » -
نقدی جذاب و پر نکته بر بیلبوردهای بیمه سامان
دنیای تبلیغات- علیرا نصرتی- طراحی گرافیک ریاضی نیست و قوانین و مبانی طراحی گرافیک با جدول ضرب و چهارعمل اصلی…
بیشتر بخوانید » -
۱۰ دیدگاه اشتباه رایج در بازاریابی شبکههای اجتماعی
دنیای تبلیغات – در این مقاله پرویز شمس کارشناس دیجیتال مارکتینگ، ۱۰ اشتباه رایج کسب و کارهای ایرانی در بازاریابی…
بیشتر بخوانید » -
زیرکی و گردنکشی کوکا در برابر هجمه جدی زیست محیطی/ شما کوکایتان را بنوشید…
دنیای تبلیغات- امیرحسین نوریان- در مورد استفاده از بطری های پلاستیکی، نگرانی های زیست محیطی رو به افزایش است. بر…
بیشتر بخوانید » -
ساختار تبلیغات در ایران؛ تبلیغات چی های واقعی، بدنه پراهمیت تبلیغات و متوهمین
دنیای تبلیغات- امیرحسین نوریان- اگر قرار باشد تبلیغات ایران را دسته بندی کنیم، به نکاتی خواهیم رسید که دانستن وزن…
بیشتر بخوانید » -
پاسخ مثبت مردم به شوی تبلیغاتی مهران مدیری
دنیای تبلیغات – دنیا خمامی- یکی از دلایل مهمی که در سینمای ایران خیلی از فیلمها خوب نمیفروشد قطعا برمیگردد…
بیشتر بخوانید » -
خندوانه؛ خنداننده نشد!!!
دنیای تبلیغات- سمانه پور محمد– (این مطلب در روزنامه شرق ۱۹/ ۴ /۹۶ منتشر شده است) خندوانه با رویکردی متفاوت…
بیشتر بخوانید » -
رسانه های جدید مقابله یا مواجهه!
دنیای تبلیغات – جواد افتاده : به مناسبت ۳۰ ژوئن برابر ۹ تیر روز رسانههای اجتماعی؛ رسانههای جدید به چالش…
بیشتر بخوانید » -
نگاهی به طرح بیلبورد بهاری نیسان / مصونیت از ویروس فصلی در تبلیغات
دنیای تبلیغات- آزاده تاج علی– امروز در گرمای هوا، صحنه غم انگیزی دیدم. در مترو، یک زن دستفروش داشت پتو…
بیشتر بخوانید » -
یک ریسک حیرت انگیز / وقتی نایکی حمایتش از یک ورزشکار با رسوایی جنسی را با یک هوشمندی و سوال درباره درس عبرتش ادامه می دهد
دنیای تبلیغات- امیرحسین نوریان- این ویدیو راشرکت Nike درست کرده، بعد از جریان رسوای جنسی”تایگر وودز” که بهترین گلف باز…
بیشتر بخوانید » -
روزه تبلیغات چیست؟ / یادداشتی بر طرح های کلیشه ای هلال ماه
دنیای تبلیغات- آزاده تاج علی- با گذشت چهارمین روز از ماه مبارک رمضان، همچنان تبلیغات تکراری با نشان هلال ماه،…
بیشتر بخوانید » -
عقده گشایی و خود ارضایی فردی در عرصه تبلیغات!
دنیای تبلیغات- امیر حسین نوریان- معدل تبلیغات این روزهای ایران، با تاکید بر معدل، افتضاح کامل است. این مساله برای…
بیشتر بخوانید » -
هوشمندی… / نگاهی به کمپین خلاقانه و جذاب آی بی ام
دنیای تبلیغات- علیرضا نصرتی- این کمپین تبلیغاتی را آژانس معروف اوگیلوی در پاریس، برای شرکت آی بی ام طراحی کرده…
بیشتر بخوانید » -
کمپین «هیجان با نیسان»/ مصاحبه با دکتر کامران باقری و مهندس همیدفدایی
این مصاحبه در روزنامه فرصت امروز در ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ منتشر شده است. ممکن است کمپین محیطی راه اندازی شرکت…
بیشتر بخوانید » -
داروگر تعطیل شد…. / یادداشت حسین عزیزمحمدی پیرامون تعطیلی شرکت داروگر
داروگر تعطیل شد. چه دیر!!! انتظار شنیدن این خبر رو خیلی زودتر از اینها داشتم شاید حتی کمتر از یکسال…
بیشتر بخوانید » -
اهمیت محتوایی که همراه با تصویر وایرال می شود / نقد امیرحسین نوریان بر بیلبورد بانک ملت
دنیای تبلیغات- امیرحسین نوریان- همیشه در سینما آن دسته از آثاری که واقعا تجربه جدید هستند برایم قابل احترامند. هر…
بیشتر بخوانید »