دنیای تبلیغات، رسانه تخصصی تبلیغات و برند

پربازدید ترین کانال تبلیغات و برند

“تحمل نقد نشانه بارز فرهنگ است. حتی حقیقت هم نیازمند نقد است نه ستایش.”

نیچه
بزرگان بازاریابی ایران - امیرحسین نوریان
رسانه تبلیغات - مجری تبلیغات0
برگزاری نهمین دوره یکساله «ارتباطات بازاریابی و تبلیغات» در اولین مدرسه حرفه‌ای گرافیک و ارتباطات در ایران
صنعت تبلیغات در کشور ما، جهت دستیابی به نتایج مثبت و قابل‌توجه، از بودجه‏های کلانی که در آن صرف می‌شود، نیازمند کار حرفه‏ای کسانی است که بتوانند بر اساس دانش نظری و توان عملی- اجرایی خود، مؤثرترین راه‌حل‏ها را ارائه دهند. جهان امروز، عرصۀ ظهور ارتباطات گسترده‏ای است که با سرعتی غیرقابل توصیف، روزانه در حال دگرگونی هستند و در همۀ عرصه‏های زندگی انسان از جمله کار، حضوری تأثیرگذار و کارآمد دارد. تردیدی نیست که عدم وجود آموزش علمی و تخصصی در زمینۀ بازاریابی و تبلیغات، و نیز بیگانگی بسیاری از دست‌اندرکاران با این مفاهیم، از اصلی‏ترین موانع بر سر راه حرفه‏ای شدن تبلیغات در ایران هستند که باعث عدم اثربخشی و توفیق شایستۀ این حرفه در کشور می‌شوند. [caption id="attachment_13540" align="aligncenter" width="500"]جشن پايان دوره دانشجويان دوره هفتم با حضور مدير و مدير ماركتينگ شركت هيراب سان جشن پايان دوره دانشجويان دوره هفتم با حضور مدير و مدير ماركتينگ شركت هيراب سان[/caption] دوره تخصصی یک‌ساله «ارتباطات بازاریابی و تبلیغات» یکی از دستاوردهای مدرسه ویژه در سال‌های گذشته است که اولین دوره آن از سوی شهرزاد اسفرجانی، افشین آشتی و امراله فرهادی، مؤسسان این مدرسه در سال 86 برگزار شد. این دوره پس از انجام تحقیقات مقدماتی، مطالعات علمی، برنامه‌ریزی جزئیات و همچنین بهره‌گیری  از  نظرات کارشناسی بیش از 30 نفر از دست‌اندرکاران صنعت تبلیغات و اساتید دانشگاه‏‏های کشور، سرانجام با نام «مدیریت تبلیغات» در مهرماه 1387 فعالیت خود را آغاز کرد و تاکنون هشت دوره متوالی آن به‌صورت کلاس‏های 20-25 نفره برگزار شده است. رسالت مدرسه ویژه در برگزاری دوره آموزشی «ارتباطات بازاریابی و تبلیغات » آموزش کسانی است که خواهان ارتقاء دانش تخصصی و بهبود قابلیت‏های خود در این حرفه هستند. مدرسه ویژه در نظر دارد تا از این طریق، مدیران و کارشناسان شایسته و کارآمدی را به جامعۀ تبلیغات کشور تقدیم کند. دست‌اندرکاران این دوره آموزشی هر سال پس از به پایان رسیدن آن، با بازنگری ساختار دوره، محتوای دروس، انسجام مباحث، مهارت‌های تکمیلی و عملکرد دانشجویان، نواقص موجود را رفع کرده و برای بهبود کیفیت آموزشی دوره جدید برنامه‌ریزی می‌کنند. [caption id="attachment_13539" align="aligncenter" width="328"] ارائه پروژه پايان ترم توسط دانشجويان[/caption] نهمین دوره از این برنامه آموزشی، در خرداد ماه سال جاری در مدرسه ویژه برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان به حوزه ارتباطات بازاریابی، به ویژه کارشناسان فعال در آژانس‌های تبلیغاتی و همچنین اعضای دپارتمان‌های بازاریابی، تبلیغات و روابط‌عمومی برندهای فعال در ایران می‌توانند با تماس با مسولان این مدرسه، برای تکمیل فرم‌های ارزیابی و مصاحبه حضوری جهت شرکت در این دوره، اقدام فرمایند. لازم به ذکر است که دورۀ پیوسته و منسجم «ارتباطات بازاریابی و تبلیغات» براساس شاخص‏ترین الگوی در حال تدریس در مؤسسات آموزشی معتبر جهان، یعنی الگوی استاندارد انجمن بین‏المللی تبلیغات(IAA)  طراحی شده است. این دوره از سوی یک شورای تخصصی با نام «شورای طرح و برنامه» متشکل از موسسان اصلی مدرسه و خانم یلدا فریورصدری، تنظیم شده است. اعضا شورا، با همراهی تعدادی دیگر از مدرسان و شخصیت‏های فعال و حرفه‏ای صنعت تبلیغات، وظیفۀ تدریس این دوره را بر عهده گرفته‏ اند. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به لینک http://www.vijecorp.com/courses/advert با ساختار دوره، دروس و مدرسان آن آشنا شوند.
./پایان
عضویت در کانال تلگرام دنیای تبلیغات

نويسنده :

منتور استارتاپ، مشاور سئو و گیمیفیکیشن، خالق آقای گیمیفکیشن
Digital Marketing Manager / SEO,SEM Consultant
Print Friendly and PDF
دنیای تبلیغات - پشتیبان همایش
دسته ها : رویدادها
۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹:۲۷

دیگر رسانه ها

برای دریافت آخرین مطالب، اخبار و تحلیل های دنیای تبلیغات پست الکترونیک خود را در کادر روبرو وارد نمایید و ایمیل ارسالی را تائید نمایید تا هیچ مطلبی را از دست ندهید!

ارسال ديدگاه []