لیست کارگاه های نمایشگاه رسانه های دیجیتال

مجید شفیعی مسئول بخش دانش و فناوری دیجیتال نمایشگاه با بیان این مطلب افزود: با هدف ارتقای سطح آگاهی شرکتکنندگان در یازدهمین نمایشگاه بینالمللی رسانههای دیجیتال از جدیدترین اطلاعات و فناوریهای عرصه فضای مجازی، ۱۱۰ نشست، کارگاه و دوره تخصصی در ارتباط با دانش فضای مجازی، در طول نمایشگاه، برگزار خواهد شد.
این مقام مسئول در برگزاری یازدهمین نمایشگاه بینالمللی رسانههای دیجیتال با بیان اینکه برای شرکتکنندگان در این دورهها گواهی معتبر از سوی مرکز فناوری اطلاعات و رسانههای دیجیتال صادر خواهد شد، افزود: به قید قرعه جوایز نفیسی به ۱۰ نفر از شرکتکنندگان در نشستها و کارگاهها اهدا خواهد شد.
یازدهمین نمایشگاه بینالمللی رسانه های دیجیتال از تاریخ ۲۰ تا ۲۶ آبان ماه جاری در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می شود و از ساعت ۱۰ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود. علاقمندان و شرکت کنندگان می توانند آخرین اخبار و اطلاعات نمایشگاه را از سایت https://www.saramad.ir پیگیری نمایند.
لیست کارگاه های دنیای تبلیغات در یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال
دوشنبه – ۲۲ آبان ۱۳۹۶ – کارگاه D – ساعت کارگاه : ۱۸ الی ۲۰
موضوع: فضای مجازی و کتابخوانی, فرصت یا تهدید؟!
مدرس : علی محمدپور
هم بنیان گذار اپلیکیشن دانی(شبکه ی کتاب کودک ایران)
سه شنبه – ۲۳ آبان ۱۳۹۶ – کارگاه B – ساعت کارگاه : ۱۸ الی ۲۰
تاثیر امکانات فضای مجازی بر سیستم آموزشی
مدرس : مجتبی سادات
استاد و عضو هیئت مدیره سامانه آموزشی کلاسور
چهارشنبه – ۲۴ آبان ۱۳۹۶ – کارگاه C – ساعت کارگاه : ۱۶ الی ۱۸
روابط عمومی تجاری
مدرس : حسین میرزایی
مدیر عامل شرکت آرادفن
چهارشنبه – ۲۴ آبان ۱۳۹۶ – کارگاه C – ساعت کارگاه : ۱۸ الی ۲۰
فضای امن مجازی برای کودکان و جایگاه محتوا
مدرس : مجتبی سادات
مدیر عامل موسسه فردای روشن کودک و گروه رسانه ای نبات
جمعه – ۲۶ آبان ۱۳۹۶ – کارگاه A – ساعت کارگاه : ۱۶الی ۱۸
گیمیفیکیشن وارد میشود!
مدرس : همیدفدایی
مشاور و مدرس گیمیفیکیشن و خالق “آقای گیمیفیکیشن“