کتاب استراتژی بازاریابی B2B نوشته هایدی تیلور با ترجمه امیرحسین نوریان توسط انتشارات تخصصی مبلغان منتشر شد.
این کتاب حاصل سالها تجربه هایدی تیلور در مقام مدیر ارشد و مشاور شرکتهای بزرگ B2B به زبانی ساده و کاربردی نوشته شده است. تیلور یکی از مطرح ترین مشاورین بازاریابی B2B است که با بیانی ملموس مفاهیمی عمیق را در اختیار مخاطب قرار میدهد. از دیگر محاسن کتاب این است تیلور با پرهیز از صحبتهای آکادمیک، مسائلی کاربردی و قابل اجرا را مطرح میکند. کتاب جدیدی که به ابعاد مختلف استراتژی بازاریابی B2B، تشریح اجزای این استراتژی، سفسطه ها، دام ها و تبیین استراتژی درست با ذکر مثالهای واقعی میپردازد. همچنین تیلور به اهمیت اینترنت و تاثیر شبکههای اجتماعی در فضای B2B به صورت جدی پرداخته است. او تشریح می کند که اصول بازاریابی بر خلاف تصور بسیاری از بازاریان تغییر نکرده بلکه کانالها و بسترها متفاوت شده است. این کتاب در سطح جهان به چندین زبان ترجمه و بارها تجدید چاپ شده است.
استراتژی بازاریابی B2B سومین کتاب امیرحسین نوریان پس از ترجمه کتاب زبان بدن نوشته آلن پیز و تألیف کتاب با بزرگان بازاریابی ایران است که حاصل گفتگوهای صریح، کاربردی و چالشی نوریان با ۹ تن از مطرحترین چهرههای بازاریابی ایران است.
امیرحسین نوریان که دکترای بازرگانی دارد خود یکی از افرادی است که سالها بهصورت تخصصی و عملی به بازاریابی B2B در صنایع مختلف استراتژیک کشور مثل سیمان، مس و فولاد پرداخته است و در حال حاضر مدیر بازرگانی فولاد زرند ایرانیان یکی از بزرگترین زنجیرههای تولید فولاد ایران است. از این رو ترجمه کتاب توسط فردی صورت گرفته که خود درکی عمیق از مباحث کتاب دارد و سالهاست غیر از مدیریت بازاریابی و بازرگانی در این حوزه به تدریس و مشاوره بازاریابی B2B مشغول است.
از دیگر ویژگی های قابل توجه کتاب این است که کتاب غیر از مقدمه مترجم، دو مقدمه دیگر دارد که مقدمه اول را دکتر احمد روستا پدر علم بازاریابی ایران در آخرین ماههای زندگیاش و در بستر بیماری نوشته است و مقدمه دوم توسط پروفسور حسین وظیفه دوست رئیس انجمن علمی بازاریابی ایران نوشته شده است که این مقدمهها تاییدی بر اهمیت این کتاب میباشد که توسط انتشارات تخصصی مبلغان که کتابهای ارزشمندی در حوزههای بازاریابی، فروش، برند و تبلیغات را منتشر میکند منتشر کرده است.
مشخصات کتاب:
🔹استراتژی بازاریابی B2B، تمایز، توسعه و تعهد پایدار مشتری
🔹نویسنده هایدی تیلور
🔹ترجمه امیرحسین نوریان
🔹انتشارات مبلغان
🔹۲۹۸ صفحه
🔹قیمت: ۲۳۲۰۰۰ تومان
این کتاب از طریق انتشارات مبلغان و کتاب فروشیهای مطرح قابل تهیه است و خواندن آن به کلیه بازاریابان، خصوصا فعالین در حوزه B2B توصیه میشود.