دنیای تبلیغات، رسانه تخصصی تبلیغات و برند

پربازدید ترین کانال تبلیغات و برند

“تحمل نقد نشانه بارز فرهنگ است. حتی حقیقت هم نیازمند نقد است نه ستایش.”

نیچه
بزرگان بازاریابی ایران - امیرحسین نوریان
رسانه تبلیغات - مجری تبلیغات0
دعوت به همکاری در یک نظر سنجی علمی با عنوان: “بررسی عوامل تأثیرگذار بر خلاقیت تیزرهای تلویزیونی از منظر متخصصان تبلیغات در ایران”/ دانشگاه تهران
دنیای تبلیغات- دنیای تبلیغات آماده همکاری در انجام هر اقدامی است که کمکی به فضای تبلیغات کشور نماید. از تحقیقات علمی تا نقد های جدی. با همین رویکرد دنیای تبلیغات یکی از اسپانسرهای جشنواره اسب های بالدار است که با موضوع جستجوی خلاقیت در تبلیغات ایران برگزار خواهد شد. دنیای تبلیغات آماده همکاری با عزیزان و دانش پژوهانی است که با محوریت تبلیغات در حال مطالعه می باشند. به همین منظور خانم نفیسه انصاری دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت رسانه از دنیای تبلیغات و مخاطبانش خواستند که در این تحقیق شرکت کنند که بدلیل ماهیت علمی این کار دعوت می شود در این تحقیق ایشان را همراهی کنید. ایشان نوشته اند: "پرسشنامه زیر مربوط به پژوهشی درباره خلاقیت در تبلیغات تلویزیونی است تا بتواند مدلی را که اندیشمندان حوزه تبلیغات در سال 2013 در رابطه با فاکتورهای خلاقیت ارائه کرده اند، از منظر کارشناسان ایرانی به اثبات برساند، بدینوسیله ابزاری برای سنجش و پیش بینی سطح خلاقیت  آگهی های تلویزیونی در اختیار سازندگان این گونه تبلیغات قرار گیرد. از آنجایی که دیدگاه  کارشناسان و فعالان هنری تبلیغات برای ما حائز اهمیت بوده و می تواند نتایج قابل اعتمادی را به دست دهد، لذا از کارگردانان، ایده پردازان و هنرمندان فعال این عرصه که تاکنون در این نظرسنجی شرکت نکرده اند تقاضا داریم تا با مراجعه به لینک پرسشنامه و پاسخگویی به سؤالات، ما را در انجام این پروژه یاری رسانند. لازم به ذکر است که این پژوهش در دانشگاه تهران انجام می گیرد و به نفع هیچ ارگان و نهادی نبوده و نتایج آن صرفاً در اختیار فعالان حوزه تبلیغات قرار خواهد گفت." لینک پرسشنامه:
http://ansari.porseshnameonline.com/ این نظر سنجی مربوط به یک پایان نامه دانشجویی با عنوان "بررسی عوامل تأثیرگذار بر خلاقیت تیزرهای تلویزیونی از منظر متخصصان تبلیغات در ایران" است که در مقطع کارشناسی ارشد در حال انجام است. پرسشنامه بر خلاف بسیاری از پرسشنامه ها بسیار ساده است و زمان بسیار کمی برای پاسخ به سوالات آن نیاز است. پس از انجام این تحقیق گزارشی از سوی محقق در همین سایت ارائه خواهد شد.  
./پایان
عضویت در کانال تلگرام دنیای تبلیغات

نويسنده :


Print Friendly and PDF
دنیای تبلیغات - پشتیبان همایش

دیگر رسانه ها

برای دریافت آخرین مطالب، اخبار و تحلیل های دنیای تبلیغات پست الکترونیک خود را در کادر روبرو وارد نمایید و ایمیل ارسالی را تائید نمایید تا هیچ مطلبی را از دست ندهید!
  1. دکتر سینا صمدی آذر ۲۰, ۱۳۹۳ در ۳:۰۴ ب.ظ - ارسال پاسخ به دکتر

    با سلام
    از دنیای تبلیغات و تیم حرفه ای که زحمت این سایت را می کشند تشکر می کنم
    این سایت با این رویکرد می تواند بهترین پایگاه برای کمک به دانشجویان و حتی اساتید بازاریابی و تبلیغات ایران باشد
    آفرین بر شرفتان

  2. hasan آذر ۲۱, ۱۳۹۳ در ۱:۳۰ ق.ظ - ارسال پاسخ به hasan

    پرسش نامه کجاست؟؟؟؟؟؟؟

  3. نفیسه انصاری آذر ۲۴, ۱۳۹۳ در ۱۱:۳۴ ق.ظ - ارسال پاسخ به نفیسه

    با سلام
    ظاهرا در لینک پرسشنامه (نمایش سوالات) اشکالی به وجود آمده بود که حل شد. از دوستانی که این نکته را متذکر شده بودند پوزش خواسته و سپاسگزارم.
    با سپاس
    انصاری

ارسال ديدگاه []