دنیای تبلیغات، رسانه تخصصی تبلیغات و برند

پربازدید ترین کانال تبلیغات و برند

“تحمل نقد نشانه بارز فرهنگ است. حتی حقیقت هم نیازمند نقد است نه ستایش.”

نیچه
بزرگان بازاریابی ایران - امیرحسین نوریان
رسانه تبلیغات - مجری تبلیغات1
چرا بنرهای فلش در تبلیغات کلیکی و نمایش بنر توصیه نمی‌گردند؟
دنیای تبلیغات-  همان طور که می‌دانید بنرهای تبلیغاتی متحرک که در قالب انیمیشن هستند، بیشتر جلب توجه کرده و سبب می‌شوند که کاربر به واسطه جلوه بصری، بسیاری راحت‌تر جذب گردد. اما اکثر افرادی که در حوزه تبلیغات کلیکی و نمایش بنر خبره هستند، توصیه می‌کنند که طراحان به جای کار روی بنرهای فلش و بهره‌وری از فرمت SWF، سراغ جایگزین آنها بروند. در این مطلب قصد داریم به دو دلیل عمده این توصیه تمرکز کرده و از طرفی یک پیشنهاد عنوان کنیم که شاید بتواند برای طرفداران بنرهای فلش کارآمد باشد.
 
  • یکی از دلایل اصلی اینکه افراد فنی توصیه می‌کنند که در تبلیغات کلیکی و نمایش بنر از فلش (یا همان فرمت SWF) استفاده نشود، این است که این فرمت در سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS پشتیبانی نمی‌شود و ممکن است آگهی‌دهنده به صورت ناخودآگاه مخاطبان خود را که با این دو سیستم‌عامل کار می‌کنند را از دست دهد.
  • خیلی از کاربران مرورگرهای فایرفاکس و کروم، برای اینکه مرورگرشان توسط فایل‌های فلش کند نشود به واسطه پلاگین‌ها، نمایش فایل‌های فلش را محدود کرده و در با چنین شرایطی بنرهای فلش آگهی‌دهنده‌ها هم نشان داده نخواهدشد.
  طراحان به جای فلش می‌توانند از فرمت .GIF بهره برده و بنرهای متحرک خود را روی این فرمت پیاده‌سازی کنند. .ولی اخیرا بعضی از ارائه‌دهندگان خدمات تبلیغاتی آنلاین، برای کسانی که فقط به طراحی بنر در قالب فلش تسلط دارند امکانی افزوده شده که هدفمندی سیستم‌عاملی (OS Targeting) نام دارد و آگهی‌دهنده می‌تواند با انتخاب سیستم‌عامل ویندوز، فقط بنرش را به کاربران این سیستم‌عامل نمایش دهد. ولی فراموش نکنید که با این عمل، بی‌شک مخاطبان خود را در سه سیستم‌عامل دیگر از دست خواهید داد. نویسنده : محمد امیری / بلاگ اد (این مطلب از سوی دنیای تبلیغات، با حمایت مالی شبکه تبلیغات(ای نتورک)٬ که یک سرویس‌دهنده آن‌لاین برای تبلیغات اینترنتی است تهیه شده است)

./پایان
عضویت در کانال تلگرام دنیای تبلیغات

نويسنده :


Print Friendly and PDF
دنیای تبلیغات - پشتیبان همایش

دیگر رسانه ها

برای دریافت آخرین مطالب، اخبار و تحلیل های دنیای تبلیغات پست الکترونیک خود را در کادر روبرو وارد نمایید و ایمیل ارسالی را تائید نمایید تا هیچ مطلبی را از دست ندهید!

ارسال ديدگاه []