آموزشاخبارپیشنهاد سردبیررویدادها

پرونده ای جذاب برای تبلیغات خلاقانه با موضوع سرطان سینه

دنیای تبلیغات- ثریا نوروزی- اینها بخشی از تبلیغات جذاب درباره سرطان سینه است. این مساله را جدی بگیرید. سرطان سینه دومین عامل شایع مرگ زنان در جهان است. متأسفانه در کشور ما اوج فراوانی سرطان سینه در بین زنان در دهه چهار و پنج عمرشان است که طبق گفته بسیاری از پزشکان یک دهه پایین ‌تر از آمارهای جهانی ست. به همین دلیل توصیه می‌شود تمام زنان زیر ۴۰ سال به فاصله یک تا دو سال توسط پزشک معاینه شوند و از این سن به بعد هر سال به پزشک مراجعه کنند. در واقع از چهل سالگی به بعد باید علاوه بر معاینات، ماموگرافی(تصویربرداری از سینه) هم، سالانه انجام شود تا با تکرار این بررسی‌ ها به صورت منظم، بتوان سرطان پستان را در مراحل اولیه شناسایی و نسبت به درمان قطعی آن اقدام نمود.

البته ناگفته نماند خوشبختانه این سرطان از جمله سرطان های قابل پیشگیری و قابل تشخیص زودرس است که با ارائه راهکارهای ویژه، می توان به کاهش مراجعه دیرهنگام و ارائه درمان مؤثر به منظور افزایش بقاء، کاهش مرگ و ارتقاء کیفیت زندگی بیماران کمک شایانی کرد.ماه اکتبر ماه اطلاع و کسب آگاهی های لازم درباره سرطان سینه است.

Image result for breast cancer creative ad

breast-cancer-awareness-flat-small-80494

Image result for breast cancer creative ad

 

 

index

Image result for breast cancer creative ad

Image result for breast cancer creative ad

 

Image result

Image result

breast-cancer-awareness-mirror-small-79887

 

breast-cancer-ads-6

 

Image result

breast-cancer-ads-2

Image resultImage result

Outdoor Advert by Colenso BBDO Auckland

Image result

Image result

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 4 میانگین: 3.5]

ثریا نوروزی

کارشناسي ارشد مديريت راهبردي کسب و کار با گرايش بازاريابي ,کارشناسي ارشد آموزش زبان انگليسي و كارشناسي زبان فرانسه ,مسئول خريدهاي خارجي شرکت مارگارين

نوشته‌های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا