دنیای تبلیغات، رسانه تخصصی تبلیغات و برند

کانال دنیای تبلیغات با بیش از 4500 نفر

“تحمل نقد نشانه بارز فرهنگ است. حتی حقیقت هم نیازمند نقد است نه ستایش.”

نیچه
بزرگان بازاریابی ایران - امیرحسین نوریان
رسانه تبلیغات - مجری تبلیغات0
یک دیدگاه
حرکت خوب بهاره کیان افشار در تکمیل ایده خوب پوستر فجر و اجرای ضعیفش که می تواند آن را به یک کمپین مردمی تبدیل کند

دنیای تبلیغات- بهاره کیان افشار ایده خوب و اجرای بد پوستر سی و پنجمین جشنواره تاتر فجر را با انجام اقدامی را وارد گام تازه ای کرد. ایده ای که در رونمایی پوستر گفته شده بود ولی عملی نشده بود. کیان افشار با انشار تصویر خودش در پوستر همان حرف را عملا منتشر کرد که هر کسی می تواند در این پوستر باشد و آن را شخصی کند. حرکتی به موقع و جذاب که پوستر را هم جذاب تر کرده است. اقدامی که می تواند پوستر را وارد یک کمپین جذاب مردمی کند و آن را منحصر بفرد کند


./پایان
دنیای تبلیغات، رسانه تخصصی تبلیغات و برند در تلگرام را دنبال کنید

نويسنده :


Print Friendly and PDF
دنیای تبلیغات - پشتیبان همایش

دیگر رسانه ها

برای دریافت آخرین مطالب، اخبار و تحلیل های دنیای تبلیغات پست الکترونیک خود را در کادر روبرو وارد نمایید و ایمیل ارسالی را تائید نمایید تا هیچ مطلبی را از دست ندهید!
  1. شاهد عینی دی ۲۰, ۱۳۹۵ در ۱۰:۴۵ ق.ظ - ارسال پاسخ به شاهد
    نظر شما: Thumb up 0 Thumb down 0

    چقدر مصنوعی هستش این حمایت… دقیقا همون حرفهای طراح رو تکرار ردن و با ادیت فتوشاپی خوب این تصویر رو برای تبلیغ پوستر جشنواره تئاتر فجر ساختند . . . این پوستر پیزی جز ۱ ساختار فیزیکی بی محتوا و ایده نیست …. ارجاع میدم به صحبت استاد قباد شیوا 🙂