اخبار

نقد علیرضا نصرتی بر آگهی صرف هزینه سررسیدهای مخابرات جهت ایجاد سرپناه برای زلزله زدگان

علیرضانصرتی-دنیای تبلیغات- این کار هم ایده خوبی دارد و هم اجرای مناسبی، همه چیزش به اندازه و درست است به جز یک چیز!
اگر به کار نگاه دوباره ای بیاندازید و کمی تامل کنید، حتما متوجه می شوید که فضای آگهی بیش از اندازه سرد است و به همین دلیل بی روح به نظر می رسد.

📌 به نظر من وقتی موضوع اصلی یک آگهی، سرپناه، خانه و آغوش گرم خانواده است و داریم از بخشش و مهربانی حرف می زنیم، بهتر است که فضای کارمان کمی گرم باشد تا مهربانی اش را احساس کنیم. کاش جلد این سررسید رنگ گرمی داشت، مثلا نارنجی یا حتی سبز روشن، کاش با بهانه ای گرما به این آگهی تزریق می شد، مثلا نشانگر کتاب، قرمز می شد، آنوقت می توانستیم تاثیر جادویی یک رنگ گرم را در این کار ببینیم.

هنوز در کانال تلگرام دنیای تبلیغات عضو نشده‌اید؟

📌 ممکن است کسی بگوید رنگ آبی رنگ سازمانی مخابرات و قسمتی از هویت بصری آن است. اما ا این دلیل نمی شود که همه آگهی های مخابرات پر از رنگ آبی باشد. مخصوصا زمانی که احساسی که این رنگ به مخاطب می دهد، در تضاد کامل با پیام آگهی باشد! من مطمئنم با ورود حساب شده ی رنگ گرم به این آگهی، جذابیت، گیرایی و تاثیرگذاری آن بیشتر می شد.

📌 همیشه گفتم و باز هم تاکید می کنم اهمیت جزییات در ایجاد اتمسفر نهایی یک کار، و بالا بردن ضریب تاثیرگذاری یک آگهی، از چیزی که به نظر می رسد، بسیار بیشتر است.
می گویند در فدراسیون فوتبال، خبرنگاری از کارلوس کیروش پرسید: چطور شد که بر خلاف خیلی از مربیان خارجی که در ایران ناموفق بودند، شما اینقدر موفق شدید؟ کیروش جواب داد: جزییات، جزییات، جزییات!
من اعتقاد دارم این همان حلقه گمشده طراحی گرافیک، دیزاین و تبلیغات ایران هم هست: جزییات، جزییات، جزییات!

کانال علیرضا نصرتی:
@AR_NOSRATI

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]

IMG_20180319_232959_612 - نقد تبلیغات

عضویت در سوپرگروه تبلیغاتی متخصصین فعال حوزه تبلیغات و بازاریابی
نمایش بیشتر

دنیای تبلیغات

این اکانت رسمی دنیای تبلیغات برای انتشار محتوا می‌باشد

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن