دنیای تبلیغات، رسانه تخصصی تبلیغات و برند

پربازدید ترین کانال تبلیغات و برند

“تحمل نقد نشانه بارز فرهنگ است. حتی حقیقت هم نیازمند نقد است نه ستایش.”

نیچه
بزرگان بازاریابی ایران - امیرحسین نوریان
رسانه تبلیغات - مجری تبلیغات0
نود و نهمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات به چاپ رسید یادبود میرزا بابا مطهری‌نژاد در ماهنامه مدیریت ارتباطات نود و نهمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات با طرح جلدی به یاد میرزا بابا مطهری رئیس انجمن روابط‌عمومی ایران منتشر شد. در ادامه یادداشت‌هایی از دوستان، همکاران و هم‌صنفیهای زنده یاد میرزابابا مطهری‌نژاد در صفحات آغازین ماهنامه به قلم محمد دشتی، سید غلامرضا کاظمی‌دینان، سید محمد صحفی، پژمان موسوی آمده است که یاد و خاطره‌ی این پیشکسوت ارتباطات را زنده و گرامی داشته‌اند. خروج «گفتگو» از محاق، عنوان سرمقاله این شماره به قلم امیرعباس تقی‌پور مدیرمسئول ماهنامه مدیریت ارتباطات است که به موضوع کمپین گفتگوی سازمان زیباسازی شهرداری تهران پرداخته است. اما در پرونده‌های این شماره می‌خوانیم: 🔹پرونده ارتباطات با نگاهی به تبلیغات محیطی سازمان زیباسازی شهرداری تهران با موضوع گفت‌وگو 🔸 اجازه بدهید «مدیریت شهری دیکته‌اش را بنویسد»؛ گفت‌وگو با زهرا نژادبهرام، نمایندۀ شورای اسلامی شهر تهران، پیرامون کمپین گفت‌وگو 🔸 پيام پنهان يك گفت‌وگو؛ نوشته محسن عظیم‌نیا 🔸 گفت‌وگو درباره برند شهرداری تهران؛ نوشته ماندانا آیینه‌چیان 🔸 شهر مهدکودک نیست؛ نوشته جواد آتشباری 🔸 پیدا و پنهان یک کمپین ظاهراً اجتماعی؛ نوشته محسن ایلچی 🔸 دیکته‌ای که نوشته شد؛ نوشته امیرحسین نوریان 🔹پرونده رسانه با گریزی به روند اجرای کمپین‌های اینستاگرامی 🔸 برندگان و بازندگان مسابقات اینستاگرامی در ایران؛ نرگس فرجی 🔸 کدام کمپین‌ها در شبکه‌های اجتماعی موفق می‌شوند؟؛ نوشته مینا عینی فر 🔸 خودِ آرمانی‌مان را کجا بیابیم؛ نوشته علی غروی 🔸 لایک‌های سمی و ادب‌نامه فضای مجازی؛ به قلم شهاب دارابیان 🔸 نگاهی تازه به مسئولیت اجتماعی رسانه‌ها؛ نوشته زهرا عنایتی 🔹پرونده ادبیات با موضوع تحول زبان فارسی 🔸 دو نزاع مهم پیرامون زبان فارسی؛ نوشته علی ورامینی 🔸 تأملی در بحث زبان به‌عنوان رسانه، نوشته محسن آزموده 🔸 زبان به‌مثابه آیندۀ نظام‌های اجتماعی در گفت‌وگو با ناصر فکوهی 🔸 نگرش شاملو به زبان فارسی؛ نوشته «مسعود هوشیار» 🔸 درباره‌ ظرفیت‌های زبانی برای انتقال مفاهیم؛ ضرورت توجه به محدودیت‌ها؛ نوشته شیما محمدی زرغان 🔸 نسبت زبان فارسی و هویت؛ گفتگو با شروین وکیلی 🔸 درباره بازی با خط فارسی؛ نوشته اسماعیل امینی شاعر و استاد دانشگاه 🔸 از غیریت‌سازی، ناسیونالیسم و زبان مادی؛ گفتگو با سیدجواد میری از دیگر مطالب این شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات می‌توان به: ضرورت هوشمندسازی تبلیغات بانکی در فضای مجازی نوشته سیدمحمد حسین استاد؛ گفتمان و ضدگفتمان نوشته حسن بشیر، روابط‌عمومی، ابزار مدیریتی نوشته محمدعلی سهمانی اشاره کرد. موضوع گفتگوی شماره 99 این ماهنامه به مصاحبه مریم سلیمی با پاول بردشاو در مورد دیتاژورنالیسم اختصاص دارد. گزارش سمیرا رستگارپور از اولین نشست ناشران با متخصصان حوزه برندینگ و بازاریابی نیز یکی از دیگر از مطالب آخرین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات است. این نشریه تخصصی حوزه ارتباطات، روابط‌عمومی و رسانه هر ماه در 72 صفحه گلاسه به مدیر مسئولی امیرعباس تقی‌پور به چاپ می‌رسد. سیدغلامرضا کاظمی دینان رییس شورای سیاست‌گذاری، سمیرا رستگاپور دبیر تحریریه، یوسف فروتن طراح گرافیک و گلاره جباری مدیر روابط‌عمومی این ماهنامه تخصصی حوزه ارتباطات هستند. طراحی جلد این شماره بر عهده امیرمهدی انصاری بوده است. علاقه‌مندان حوزه ارتباطات و رسانه و همچنین مدیران روابط‌عمومی سازمان‌ها، نهادها و وزراتخانه‌های مختلف می‌توانند برای تهیه این شماره و اشتراک ماهنامه با شماره‌های 88356076 و 88356436 تماس بگیرند.امکان خرید و مطالعه تمام شماره‌های ماهنامه از لینک http://www.magiran.com/cmmagazine وجود دارد. @cm_magazine
./پایان
عضویت در کانال تلگرام دنیای تبلیغات

نويسنده :


Print Friendly and PDF
دنیای تبلیغات - پشتیبان همایش

دیگر رسانه ها

برای دریافت آخرین مطالب، اخبار و تحلیل های دنیای تبلیغات پست الکترونیک خود را در کادر روبرو وارد نمایید و ایمیل ارسالی را تائید نمایید تا هیچ مطلبی را از دست ندهید!

ارسال ديدگاه []