اخبارپیشنهاد سردبیر

بهترین برندهای دوستدار محیط زیست، تویوتا رتبه دوم…

دنیای تبلیغات – سمانه پورمحمد – درادامه بهترین برندهای دوستدار محیط زیست در سال ۲۰۱۴، رتبه دوم این جدول به شرکت تویوتا اختصاص داده شده است.

در سال ۲۰۱۲ تویوتا انتشار گاز co2 را از فعالیتهای پشتیبانی اش به میزان ۵ هزار تن کاهش داد و میزان کلی کاهش انتشار co2 از خودروهای هیبریدی به ۳۴٫۱ میلیون تن رسید. به طور کلی میانگین کارآیی خودروهای تویوتا در سال ۲۰۱۲ نسبت به سال ۱۹۹۷ به میزان ۴۳ درصد بهبود یافت .

هنوز در کانال تلگرام دنیای تبلیغات عضو نشده‌اید؟

تا این زمان، شرکت خودرو سازی تویوتا ژاپن ۳۰ هزار عدد از باتریهای هیبریدی خود را که عمرشان پایان یافته بود را جمع آوری وهمه آنها را بازیافت کرد. در سال ۲۰۱۲ شرکت تویوتا شروع به بازیافت فلزات کمیاب معدنی از باتریهای خودروهای هیبریدی کرد، در سال ۲۰۱۳ این شرکت شروع به استفاده مجدد از باتریهای هیبریدی کرده و آنها را به عنوان باتریهای ثابت به فروشندگان تویوتا عرضه کرد که در این مورد اولین شرکتی بود که در دنیا این کار را انجام داد.

در سال ۲۰۱۲ میزان مصرف آب به ازای تولید هر خودرو از ۳٫۴ به ۳٫۲ متر مکعب آب کاهش یا فت .در سال مالی ۲۰۱۱ ، کارخانه تویوتا موتورزفرانسه (TMMF) حوضچه های جمع آوری آب باران را معرفی کرد که باعث کاهش خرید آب به میزان ۳۷ درصد گردید.به دلیل این موفقیت در سال ۲۰۱۲ کارخانه تویوتا موتورز فرانسه جمع آوری  آب باران را گسترش داد وباعث شد برای چندین ماه میزان خرید آب به صفر برسد.

شرکت تویوتا تولید پیلهای سوختی خودرو (FCV) را ادامه داده که میزان انتشار CO2  آنها و میزان آلودگیشان صفر است . آن چیزی که پیلهای سوختی مفهومی تویوتا نامیده می شود، پیشگام موفقی در تولید خودروهای هیدروژنی خواهند بود که تولید آنها برای سال ۲۰۱۵ برنامه ریزی شده است . با این خودروها می توان حداقل ۵۰۰ کیلومتر رانندگی کرد و برای سوختگیری مجدد فقط ۳ دقیقه زمان نیازدارد که تقریبا مشابه زمان لازم برای سوختگیری با گازوئیل است .

عضویت در سوپرگروه تبلیغاتی متخصصین فعال حوزه تبلیغات و بازاریابی

منبع :Interbrand.com

(این مطلب از سوی دنیای تبلیغات، با حمایت مالی شبکه تبلیغات٬ که یک سرویس‌دهنده آن‌لاین برای تبلیغات اینترنتی است تهیه شده است)

[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

برچسب‌ها
نمایش بیشتر

سمانه پور محمد

کارشناس ارشد ارتباطات ,کارشناس رسانه و زبان انگليسي ,ويراستار کتب تخصصي بازاريابي

نوشته‌های مشابه

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن