دنیای تبلیغات، رسانه تخصصی تبلیغات و برند

پربازدید ترین کانال تبلیغات و برند

“تحمل نقد نشانه بارز فرهنگ است. حتی حقیقت هم نیازمند نقد است نه ستایش.”

نیچه
بزرگان بازاریابی ایران - امیرحسین نوریان
یک تصویر تبلیغاتی که خرید بلیت “پنج شش هزار تومان”ای فیلم مجیدی را “جهاد فرهنگی” می‌داند/ کار عوامل و همکاران فیلم است، یا حرکت خودجوش اعتقادی؟!
دنیای تبلیغات - در روزهای گذشته تصویری در فضای مجازی دست به دست می‌شود که با استفاده از اله‌مان‌هایی چون چفیه، تبلیغ به تماشای فیلم "محمد رسول‌الله (ص)" مجید مجیدی می‌کند. روی این تصویر عباراتی نیز درج شده است از این قبیل: «گاهی با پنج شیش هزار تومان هم می‌شود جهاد کرد جهاد فرهنگی». به گزارش کافه سینما معلوم نیست ساخت و انتشار این تصویر، یک حرکت خودجوش اعتقادی است، یا اقدامی از سوی عوامل و همکاران فیلم. پیش از این انتشار متنی در باب نذر کردن بلیت فیلم مجیدی، با تکذیب سازندگان فیلم مواجه شده بود که گفته بودند چنین متنی را منتشر نکرده‌اند.   منبع: کافه سینما
./پایان
عضویت در کانال تلگرام دنیای تبلیغات
دنیای تبلیغات - پشتیبان همایش
۱۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷:۵۷