اخبارپیشنهاد سردبیر

رضا یزدانی مشاور پرسونال برند خود را انتخاب کرد

دنیای تبلیغات- خبر اختصاصی-  رضا یزدانی خواننده پر طرفدار و محبوب ایران که از ابتدای فعالیتش بسیار حرفه ای رفتار کرده و در بسیاری از امور پیشرو و آوانگارد بوده است، حالا در اقدام حرفه ای دیگر وارد فضای پرسونال برند شده است. او اعلام کرد قراردادی را برای ارتقای برند فردی و افزایش ارزش های ویژه برندش با خانم آنا جلوه منعقد کرده است.

 

هنوز در کانال تلگرام دنیای تبلیغات عضو نشده‌اید؟

رضا یزدانی
رضا یزدانی اضافه کرد پس از برگزاری جلسات متعدد و انجام تحقیاتی در فضای حرفه ای سلبریتی های دنیا تصمیم گرفته تا با همکاری یک تیم متخصص بصورت علمی مقوله برند فردی را اجرا نماید. او افزود به زودی در این خصوص، جزییات بیشتری در اختیار رسانه ها قرار داده خواهد شد.
رضا یزدانی افزود ورود به فضای تخصصی برند سازی برای حضور در مارکت بین المللی نه تنها برای کسب و کارها که برای چهره های هنری ضروری است. او عنوان کرد طبق اعلام خانم جلوه قرار است در این پروژه، تیم دنیای تبلیغات و همکارانی با تخصص های مختلف نیز با ایشان همکاری داشته باشند.

[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

برچسب‌ها
نمایش بیشتر

دنیای تبلیغات

این اکانت رسمی دنیای تبلیغات برای انتشار محتوا می‌باشد

نوشته‌های مشابه

‫۲۱ نظرها

  1. تبریک فراوان به خانم جلوه عزیز و رضا یزدانی برای انتخاب چنین مشاوری، به امید موفقیتهای بیشتر و بیشتر…

  2. حرکت جدید و جالبی شده
    به امید یکه تازی های بعدی از انا جلوه و رضا یزدانی
    تبریک به دنیای تبلیغات

    1. ممنونم آقای فدایی عزیز
      واقعا تبریک به هم سایت دنیای تبلیغات و هم حوزه ی هنر و برند که انشاالله همکاری های موثری شکل بکیرد

  3. با ارزوی موفقیت برای شما خانم جلوه و اقای یزدانی، به نظر من اقای یزدانی برند شخصیشون کاملا در چند مرحله تغییر کرده و من به عنوان کسی که دنبال میکنم نمیدونم دقیقا ایشون چه مسیری رو دنبال می کنند

    1. سپاس آقای شکرایی عزیز
      البته برندها در طول زندگی حرفه ایشان دستخوش تغییراتی بنا به تغییر رویکرد و تغییرات محیطی میشوند که البته انشاالله با برنامه های مدونی که در پیش خواهیم گرفت مخاطبین هوشمندی چون شما در طول مسیر با ما همراه خواهند شد و در چریان رویکردها و ارزشها ی برند ما قرار خواهند گرفت آن وقت دلایل تغییرات و یا توسعه و تمرکز برایشان ملموس و درک شده خواهد بود

  4. رضا یزدانی به نظر من یک خواننده با نگاه درست و حرفه ای به موسیقی راک هست ، منظورم اینه که این فرم موسیقی رو فقط به دلیل جذابیتها و جابگاه در میان جوانها و تقاضای بازار انتخاب نکرده ، بلکه درک صحیحی از محتوا و مفهوم موسیقی داشته و بعد ، متناسب با ویژگی ها و توانایی های خودش و اینکه در این قالب بهتر میتونسته درونیاتش رو ابراز کنه ، یک خواننده راک شده …
    که در این راه تا حدودی زیادی هم موفق بوده…
    این مقدمه رو برای این گفتم که با این توصیفات رضا یزدانی برندی با هویت و شخصیتی باثبات و یکپارچه از خودش ساخته و همین جا پاشنه آشیل و نقطه آسیب پذیری برندهای شخصی در کشور ماست ، که فکر میکنن با توجه به معروفیت و محبوبیت و تثبیت شخصیت و جایگاهشون در بازار و جامعه ، دیگه نیازی به مشاوره و تدوین برنامه های اصولی و حرفه ای برندینگ ندارند و متاسفانه در دراز مدت شاهد کم شدن محبوبیت آنها بوده ایم … دلیل این اتفاق همین است که بسیاری از افراد محبوب و مشهور هنری و ورزشی و … ، در ادامه کارشون ، دچار چندگانگی شخصیت کاری و عدم یکپارچگی در پرزنت خودشون به جامعه شده اند و به خاطر نداشتن برنامه های مدون برندینگ ، در تصمیم گیریهای حساسی اشتباه کردن و در نهایت مبتلا به بیماری چندشخصیتی برند شده اند …
    رضا یزدانی در این مرحله ، تصمیم بسیار مهم و موثری در پیشبرد بهتر برند شخصی ش انجام داده و به موفقیت خودش تا کنون بسنده نکرده و امیدوارم با شناخت کاملتری که از مشورتهای خانم جلوه نسبت به برند و برندینگ پیدا می کنه ، مثالی خوب برای لزوم تخصص گرایی در این زمینه برای سایر سلبریتی ها بشه …

    1. آقای زرین عزیز
      ضمن سپاس از حضور و توجهی که داشتید

      به نکته ی بسیار مهمی اشاره کردید که متاسفانه هم سازمانهای ما و هم اشخاص خیلی از مواقع معروفیت و محبوبیت را با برند اشتباه میکیرند و اینها طی زمان محکوم به فراموشی می شوند

      امیدوارم حرکت نویی که در حال شکلگیری است منافع برند سازی را برای اشخاصی که در چه حوزه ی هنر و سیمنا و موسیقی و چه در بخش های تخصصی مثل پزشکی و معماری و مشاوره فعالیت میکنند،بیش از پیش مشخص و روشن کند.

      از همراهی و لطف همیشگی شما سپاسگزارم .

      1. امیدوارم همانند تصمیمی که رضا یزدانی برای مشاوره برند گرفته ، شما هم اونقدر حرفه ای عمل کنید که دید کارفرماها و متقاضیان بالقوه پرسونال برندینگ ، اصلاح شود

        1. انشاالله که با همراهی خود آقای یزدانی عزیز و همکاری دوستان متخصص و حرفه ای سایت دنیای تبلیغات و همفکری دوستانی چون شما اتفاقات خوبی را برنامه ریزی و اجرا کنیم.

  5. سرکار خانم جلوه
    قطعا فعالیت های حرفه ای شما و فتح باب حوزه های جدید بصورت جدی اتفاق فرخنده ای است.
    موفق تر باشید.

    1. آقای مهندس نوریان عزیز
      لطف،همراهی و دوستی شما همیشه و با دوام…
      امیدوارم راه های پیش روی دنیای تبلیغات با نظارت هوشمندانه و آگاهانه شما به اهداف متعالی که در ذهن دارید منتهی شود.

      1. درود بر شما
        بسیار ممنون.
        قطعا همه اهداف عالی دنیای تبلیغات با همکاری و همراهی شما و همه دوستان عزیز و همکاران خوب در دنیای تبلیغات میسر خواهد شد
        بازهم تبریک

  6. با عرض تبریک خدمت سرکار خانم جلوه و آرزوی موفقیت های روزافزون برای رضا یزدانی عزیز.
    چقدر خوب هست که یک مشاور بتونه به درخشش یک هنرمند در عرصه های بین المللی تاثیر بسزایی داشته باشه.امیدوارم همیشه افتخار ملی باشید

    1. سپاس آقای نوروزی عزیز
      به موضوع خوبی اشاره کردید، با امید به خدا یکی از دلایل ورود آقای رضا یزدانی به حوزه پرسونال برند نگاه ایشان به اتفاقات بین المللی است …

  7. خانم جلوه عزیز ضمن عرض تبریک، این اتفاق تنها گام کوچکی از آینده درخشانی است که می توان در پیش روی شما متصور بود. با آرزوی موفقیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن