اخبار

در پرونده پرسونال برند سیاسی این هفته چلچراغ بخوانید: به جون مادرم من یک پرسونال برند سیاسی ام…، شیوع تب برند سازی فست فودی در آستانه انتخابات/ یادداشت امیرحسین نوریان سردبیر دنیای تبلیغات برای این پرونده

دنیای تبلیغات- واحد خبر- در شماره این هفته چلچراغ، پرونده مفصلی درباره پرسونال برند سیاسی و برند بازی سیاسی منتشر شده است.

در این پرونده، امیرحسین نوریان سردبیر دنیای تبلیغاتی مطلبی طنز با عنوان: به جون مادرم من یک پرسونال برند سیاسی ام با نگاهی به شیوع برند سازی فست فودی در آستانه انتخابات منتشر کرده است. همچنین در این پرونده مطالب جذاب دیگری نیز به این شرح منتشر شده:

هنوز در کانال تلگرام دنیای تبلیغات عضو نشده‌اید؟

سیاستمدارانی که برند می شوند شامل مطالبی در باره اوباما، پوتین و هیلاری کلینتون

انتخابات و سراب نامزدهای انتخاباتی، افسون پنهان کاندیداها

گفتگو با بهرام خیری با عنوان: برندهای سیاسی جلب آرای نسل معترض

[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

عضویت در سوپرگروه تبلیغاتی متخصصین فعال حوزه تبلیغات و بازاریابی
برچسب‌ها
نمایش بیشتر

دنیای تبلیغات

این اکانت رسمی دنیای تبلیغات برای انتشار محتوا می‌باشد

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن