دنیای تبلیغات، رسانه تخصصی تبلیغات و برند

پربازدید ترین کانال تبلیغات و برند

“تحمل نقد نشانه بارز فرهنگ است. حتی حقیقت هم نیازمند نقد است نه ستایش.”

نیچه
بزرگان بازاریابی ایران - امیرحسین نوریان

همان طور که می دانید فعالیت اپراتورهای مجازی نوع اول در کشورمان از طریق زیرساخت های رادیویی شبکه های موبایل موجود صورت می گیرد. روابط عمومی ایرانسل بیانیه زیر را در رابطه با قرارداد همکاری با دو اپراتور مجازی منتشر ساخته که از شما دعوت می کنیم در ادامه آن را مطالعه نمایید.
دنیای تبلیغات – قرارداد همکاری ایرانسل با دو اپراتور مجازی «نگین ارتباطات آوا» و «همراه هوشمند آینده» نهایی شد

ایرانسل - اپراتور مجازی

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این دو اپراتور قرار است علاوه بر مبادرت به ارایه خدمات تلفن همراه، در حوزه‌های نوظهوری چون خدمات پرداخت همراه نیز به صورت گسترده و متمرکز با ایرانسل همکاری کنند.

پیش از این ایرانسل اعلام کرده بود تلاش دارد تا با همه اپراتورهای مجازی به نتیجه رسیده و حتی شرایط را به گونه‌ای پیش ببرد که با تمام آن‌ها قرارداد همکاری داشته باشد.

علیرضا قلمبر دزفولی، مدیرعامل ایرانسل، در مراسم رونمایی از پروژه‌ها و دست‌آوردهای این شرکت در بهمن ماه سال‌جاری، در حضور وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات گفته بود: «تاکنون ۲۲ شرکت که متقاضی فعالیت در حوزه اپراتور مجازی بوده‌اند  با ایرانسل مذاکراتی داشته‌اند. از این تعداد، ایرانسل با دو شرکت «نگین ارتباطات آوا» و «همراه هوشمند آینده» به مرحله عقد قرارداد رسیده ‌است».

اپراتور مجازی شبکه تلفن همراه یا MVNO) Mobile Virtual Network Operator) یک اپراتور تلفن همراه است که خود عملأ دارای بستر فنی انتقال داده نیست و به‌واسطه عقد قرارداد با اپراتورهای دارای شبکه انتقال داده، این خدمات را به صورت عمده خریداری و با نشان تجاری و برند خود در بازار خرده‌فروشی عرضه می‌کند.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

./پایان
دنیای تبلیغات، رسانه تخصصی تبلیغات و برند در تلگرام را دنبال کنید
دنیای تبلیغات - پشتیبان همایش
۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹:۵۷