دنیای تبلیغات، رسانه تخصصی تبلیغات و برند

پربازدید ترین کانال تبلیغات و برند

“تحمل نقد نشانه بارز فرهنگ است. حتی حقیقت هم نیازمند نقد است نه ستایش.”

نیچه
بزرگان بازاریابی ایران - امیرحسین نوریان

این مطالعه، بیش از ۵۷۰۰ متخصص بازاریابی را با هدف درک نحوه استفاده آن ها از شبکه‌های اجتماعی برای کسب و کار خود، مورد بررسی قرار داده است.

از میان این ۵۷۰۰ نفر، ۱۶% در کسب و کارهایی که کارکنان آن بیش از ۱۰۰ نفر هستند، مشغول به کارند. ۶۷% پاسخ دهندگان به صورت جدی بر روی جذب مصرف کننده (B2C​) ​متمرکز بوده و ۳۳% هدف خود را سایر کسب و کار ها (B2B) قرار داده اند.

از میان صنایع، ۶% مربوط به صنعت تولید کالاهای مصرفی می باشد.

دانلود فایل گزارش بازاریابی سال ۲۰۱۷

ترجمه : نیلوفر توکلی

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

./پایان
دنیای تبلیغات، رسانه تخصصی تبلیغات و برند در تلگرام را دنبال کنید
دنیای تبلیغات - پشتیبان همایش
۱۹ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹:۲۵