دنیای تبلیغات، رسانه تخصصی تبلیغات و برند

پربازدید ترین کانال تبلیغات و برند

“تحمل نقد نشانه بارز فرهنگ است. حتی حقیقت هم نیازمند نقد است نه ستایش.”

نیچه
بزرگان بازاریابی ایران - امیرحسین نوریان
باز هم رقابت تبلیغاتی اپل و سامسونگ/مراسم عرضه آیفون ۶s خراب شد
دنیای تبلیغات - گوشی‌های آیفون 6s و آیفون 6s پلاس از امروز در 12 کشور دنیا عرضه شدند. محصولات جدید اپل از این به بعد آمار مختلفی را از خودشان به‌جا می‌گذارند و قطعا کاربران زیادی هم آن‌ها را خریداری می‌کنند. این موضوع باعث شده که بسیاری از شرکت‌ها مانند سامسونگ دست به‌کارهای مختلفی بزنند تا بتوانند مشتریان آیفون را به سمت محصولات خودشان جلب کنند. به گزارش دنیای تبلیغات به نقل از وب سایت مجله دیجی کالا، افرادی که می‌خواهند گوشی‌های آیفون جدید را خریداری کنند، از مدت‌ها قبل از عرضه آن جلوی فروشگاه‌های مختلف صبر می‌کنند. برخی از آن‌ها هفته‌ها جلوی فروشگاه‌های مختلف چادر می‌زنند و منتظر عرضه این محصولات می‌مانند تا اولین نفری باشند که گوشی جدید اپل را به‌د‌ست می‌گیرند. در این میان شرکت سامسونگ در زمان عرضه آیفون‌های جدید در کشور لندن سعی کرد به مشتریان گوشی‌های اپل بگوید که آن‌ها حق انتخاب دارند و می‌توانند گوشی دیگری را خریداری کنند. سامسونگ برخی از کارمندان خودش را به محل عرضه آیفون‌های جدید در لندن فرستاده بود. این افراد تابلوهایی در دست داشتند که به شکل غیر مستقیم گوشی‌ها گلکسی S6 اج پلاس و گلکسی S6 را تبلیغ می‌کردند. از آنجایی که اپل از سال گذشته آیفون را در مدل‌های بزرگ‌تر هم عرضه کرده، سامسونگ با این کار قصد دارد نظر کاربران اپل را به محصولات جدیدش جلب کند. رقابت سامسونگ و اپل همیشه جذاب بوده است. سامسونگ در این رقابت همیشه کارهای عجیبی انجام داده و باید ببینیم در آینده چه اتفاقات دیگری رخ می‌دهند. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از این اقدام سامسونگ را مشاهده کنید:
سامسونگ مراسم عرضه آیفون 6s در لندن را خراب کرد + عکسسامسونگ مراسم عرضه آیفون 6s در لندن را خراب کرد + عکسسامسونگ مراسم عرضه آیفون 6s در لندن را خراب کرد + عکس
منبع: دی جی کالا  
./پایان
عضویت در کانال تلگرام دنیای تبلیغات
دنیای تبلیغات - پشتیبان همایش
۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۱:۵۹