پیشنهاد سردبیرتحلیلعمومی

زندگی نباتیِ کیفیِ تبلیغات ایران

دنیای تبلیغات-امیرحسین نوریان- پشت این همه سر و صدا، قصه بافی ها و پز دادن ها، حال تبلیغات ایران هیچ خوب نیست. گاهی، شاید، کاری کمی قابل تحمل تر اکران شود یا روی آنتن رود و باقی به طرز حیرت انگیزی آنقدر بد هستند که جایی برای تحلیل و دیالوگ و حتی مونولوگ از منظر تبلیغات باقی نمی گذارد. نمایش، خودشیفتگی، کنترل صدا های اطراف مشتری و… حال کیفی تبلیغات ایران را در نمودار بد و ثابتی، یکنواخت نگه داشته. در ظاهر قضیه هم با این تدابیر گویا همه چیز خوب است و در کمال رضایت همه با هم کار می کنند و به هم احترام می گذارند. به بیماری می ماند که زندگی نباتی دارد و همه خوشحالند که صدای قلبش می آید. اعضاء بدنش هم بدر کسی نمی خورد. قصه اش این است: حال همه ما خوب است اما تو باور نکن…p

 

هنوز در کانال تلگرام دنیای تبلیغات عضو نشده‌اید؟

عکس: احترام کادر پزشکی یک بیمارستان در ژاپن به یک کودک مرگ مغزی

 

[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

عضویت در سوپرگروه تبلیغاتی متخصصین فعال حوزه تبلیغات و بازاریابی
برچسب‌ها
نمایش بیشتر

امیرحسین نوریان

منتقد و تحلیلگر تبلیغات

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن