دنیای تبلیغات، رسانه تخصصی تبلیغات و برند

پربازدید ترین کانال تبلیغات و برند

“تحمل نقد نشانه بارز فرهنگ است. حتی حقیقت هم نیازمند نقد است نه ستایش.”

نیچه
بزرگان بازاریابی ایران - امیرحسین نوریان
رسانه تبلیغات - مجری تبلیغات0
۳ دیدگاه
درباره دنیای تبلیغات…

دنیای تبلیغات- دنیای تبلیغات مرجع تحلیلی خبری فضای تخصصی تبلیغات و برند ایران است که درسال ۹۳ به عنوان برترین وب سایت این حوزه از سوی جشنواره وب ایران معرفی شد. این وب سایت که پیشتر با نام کافه تبلیغات فعالیت می کرد به عنوان اولین سایت تخصصی این حوزه بود که هر روز آپ دیت می شد و توانست مخاطبان جدی خود را در این حوزه داشته باشد. دنیای تبلیغات با تیمی تخصصی از گرایش های مختلف توانسته مجموعه ای کامل را هم در حوزه تولید محتوا و هم در مشاوره به سازمان ها، برند ها و افراد ارائه نماید. در بخش زیر بطور بسیار خلاصه به برخی اقدامات و آمارهای سایت دنیای تبلیغات می پردازیم.

  • میانگین بازدید روزانه : ۵ هزار بازدید
  • ورودی مستقیم از سایت گوگل و دیگر موتورهای جستجو ۴۰ درصد بازدیدها و ۲۰ درصدی از مطالب منتشر شده در سایت ها مختلف
  • پوشش هفتگی موتور های جستجو و بررسی نیاز مخاطبین
  • همکاری با جشن دنیا تصویر برای انتخاب بهترین تیزر تلویزیونی سال ۹۴ و اهداء تندیس حافظ
  • همکاری برای تولید محتوا با ماهنامه دنیای تصویر در صفحه ای بنام دنیای تبلیغات و تحلیل شخصیت های سینما و تلویزیون ایران از منظر پرسونال برند و همکاری با روزنامه فرصت امروز در ستون نقد هفته و انجام مصاحبه.
  • دعوت از بزرگان و چهره ای مطرح برای بخش ارزشگذاری.
  • همکاری در داوری اولین جشنواره تبلیغات ایران.
  • همکاری با آموزشگاهها و مراکز تخصصی آموزشی.
  • ارائه مشاوره های تخصصی در حوزه تبلیغات، برند، پرسونال برند، سئو و دیجیتال مارکتینگ.
  • دارای بیش از ۹ هزار لینک ورودی از سراسر اینترنت و سایت های مرتبط
  • حضور در صفحه اول گوگل با بیش از ۶۰۰ کلمه کلیدی و عبارات جستجویی مرتبط با حوزه تبلیغات، برندینگ، مشاوره و دیجیتال مارکتینگ و سئو
  • حضور در رتبه یک گوگل با بیش از ۷۰ کلمه کلیدی و پرجستجوی مرتبط.

 

معرفی بخش های سایت:

تحلیل: که حالا به عنوان یک خدمت از سوی مدیران برندها خریداری می شود. مدیران بنگاه های اقتصادی با ارسال درخواست نقد برای کمپین های اکران شده خود، نقد و تحلیلی از کار در حال چخش یا اکران را دریافت می کنند.

 

ارزشگذاری: این بخش که اساسا از سوی دنیای تبلیغات طراحی شده مشابه ارزشکذاری ستاره ای در سینما که به فیلم ها داده می شود، برای المان های مختلف مربوط به فضای تبلیغات ارائه شده است و تاکنون برای بررسی تیزرهای تلویزونی، بیلبورد، لوگو، شعار، پوستر و… ارانه شده است.

 

خبر: دنیای تبلیغات اعتقاد دارد به عنوان یک وب سایت تخصصی باید سبد محصولاتش کامل باشد. از این رو علاوه بر تولید محتوای تخصصی تحلیلی و آموزشی اخبار قابل توجه فضای ایران و جهان را نیز انعکاس می دهد.

 

معرفی: در این بخش بهترین کتاب ها، تجربه ها، برند های ایرانی و خارجی معرفی می شوند. همچین در این بخش بنگاه های اقتصادی در قالب رپورتاژ آگهی با درج مهر رپورتاژ آگهی نیز به معرفی محصولات و یا برند خود می پردازند.

آموزش: در این بخش علاوه بر آموزش های ناشی از تحلیل، بطور مستقل بهترین ویدیوهای آموزشی جهان از آکر، کلر، کاتلر و… ارائه می شود.

 

  •  تیم تحریریه (بترتیب حروف الفبا):

سمانه پور محمد / روابط عمومی

آنا جلوه / تبلیغات و برند سازی

پریسا جورابی / کپی رایتینگ

امید خاکپور نیا / ساخت تیزر

آرش خیروی / تکنولوژی

سعید سرحدی / ساخت تیزر

همیدفدایی / دیجیتال مارکتینگ . سئو . گیمیفیکیشن

حامد مشکینی / برند

سارا ندافی / حوزه دیزاین و برند

علیرضا نصرتی / گرافیک و پوستر

ثریا نوروزی / تجارت بین الملل

امیرحسین نوریان / سردبیر / مشاور و منتقد تبلیغات و برند

طناز همایونفر / تبلیغات و  برند سازی

 

[تعداد: 1    میانگین: 5/5]

./پایان
دنیای تبلیغات، رسانه تخصصی تبلیغات و برند در تلگرام را دنبال کنید

نويسنده :


Print Friendly and PDF
دنیای تبلیغات - پشتیبان همایش

دیگر رسانه ها

برای دریافت آخرین مطالب، اخبار و تحلیل های دنیای تبلیغات پست الکترونیک خود را در کادر روبرو وارد نمایید و ایمیل ارسالی را تائید نمایید تا هیچ مطلبی را از دست ندهید!
  1. امیر افشار اسفند ۲۳, ۱۳۹۴ در ۹:۲۴ ب.ظ - ارسال پاسخ به امیر

    تبریک به این همت و خسته نباشید

ارسال ديدگاه []