دنیای تبلیغات، رسانه تخصصی تبلیغات و برند

پربازدید ترین کانال تبلیغات و برند

“تحمل نقد نشانه بارز فرهنگ است. حتی حقیقت هم نیازمند نقد است نه ستایش.”

نیچه
بزرگان بازاریابی ایران - امیرحسین نوریان
رسانه تبلیغات - مجری تبلیغات0
بدون دیدگاه

تبلیغات، واژه آزاردهنده دنیای امروز برای مخاطب و دغدغه بزرگ شرکت‏ها. گیف‏های چشمک‏ زن کنار وب‏سایت‏ها، عکس‏های رنگارنگ آزاردهنده، پست‏های تبلیغات تگرامی لابه ‏لای محتواها، همه و همه برای برندها مخاطب گریزند و نرخ بازخورد مثبت‏شان روز به روز کاهش می‏یابد و مخاطب را روز به روز به انزجار نزدیک‏تر می‏کند.
نرخ نفوذ تلفن‏های هوشمند در ایران به حدی بوده که تعدادشان در حال حاضر بیش از نیمی از جمعیت کشور است. نوع ارائه تبلیغ در بستر وب‏سایت‏ها و حتی اعلان‏هایی مانند ایمیل با تغییرات شگرفی همراه شده است.
نرخ رشد شبکه‏ های اجتماعی در ایران به حدی است که ذائقه مصرف محتوا در مخاطب را نیز تحت تاثیر قرار داده. تبلیغ برای دیده‏شدن به مخاطب نیاز دارد و طبیعتا با انتقال ذائقه مخاطب، جهت چرخش برندها نیز تغییر می‏کند.
اینفلوئنسر مارکتینگ روش نوینی از ارائه تبلیغات است. اینفلوئنسر کسی است که در شبکه ‏های اجتماعی دنبال‏ کنندگان بسیاری دارد و مخاطبان به شدت تحت تاثیرش قرار دارند. بازاریابی تاثیرگذار یعنی استفاده از اینفلوئنسرهایی که بر جامعه هدف کسب و کار مورد نظر تاثیر مستقیم دارند و فعالیت هدفمند حول کاربران این افراد تاثیرگذار.

چنکا کار خود را در قالب تبلیغات در محبوب‏ترین شبکه ‏اجتماعی ایران، یعنی تبلیغات اینستاگرام ارائه می‏کند. در واقع اینفلوئنسرها از طریق تبلیغات دهان به دهان به مخاطبین خود محصول کسب و کارها را نشان داده و به گوش عموم جامعه می رسانند. تبلیغات در جوامع امروز شکل‏های نوینی به خود گرفته و آمارها از معتبرترین منابع تحقیقات بازار در دنیا نشان می‏دهد که بازاریابی و تبلیغات در شبکه ‏های اجتماعی همواره در حال رشد چشمگیری است. رشدی که در سایر موارد رایج در ایران مانند تبلیغات بنری و کلیکی دیگر مشاهده نمی‏شود. تبلیغات شبکه‏ های اجتماعی از اصول خاص و دسته ‏بندی‏های خاصی پیروی می‏کند. رساندن مفهوم از طریق انتقال تجربه موفق به روش استفاده از افراد تاثیرگذار، یکی از اعلی‏ ترین روش‏های برندینگ و مارکتینگ در عصر دیجیتال است که اعتبار قابل ملاحظه‏ ای برای کسب و کارها می‏سازد. این مدل از بازاریابی از ترندهای سال ۲۰۱۷ بازاریابی روز دنیا به‏ حساب می ‏آید.

سال راه اندازی : ۱۳۹۶
آدرس سایت : https://chanka.ir

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

./پایان
دنیای تبلیغات، رسانه تخصصی تبلیغات و برند در تلگرام را دنبال کنید

نويسنده :

منتور استارتاپ، مشاور سئو و گیمیفیکیشن، خالق آقای گیمیفکیشن
Digital Marketing Manager / SEO,SEM Consultant
Print Friendly and PDF
دنیای تبلیغات - پشتیبان همایش

دیگر رسانه ها