دنیای تبلیغات، رسانه تخصصی تبلیغات و برند

کانال دنیای تبلیغات با بیش از 4500 نفر

“تحمل نقد نشانه بارز فرهنگ است. حتی حقیقت هم نیازمند نقد است نه ستایش.”

نیچه
بزرگان بازاریابی ایران - امیرحسین نوریان
رسانه تبلیغات - مجری تبلیغات0
بدون دیدگاه
تفاوت و خلاقیت در روایت! / وقتی اگیلوی متن نریشن یک آگهی را می نویسد… + آگهی+ ترجمه متن

دنیای تبلیغات – ثریا نوروزی– این یکی از متن های جذابی است که آقای تبلیغات، اگیلوی کبیر با جذابیت زیادی نوشته. این ترجمه نریشنی است که روی آگهی خوانده می شود. وقتی اگیلوی برای فولکس واگن آگهی طراحی کند با این حجم از جذابیت رو برو می شویم. نقش روایت، طنز، درام و نقش فولکس را ببنید:

من در کمال صحت و سلامت جسم و عقل دارایی خودم رو به شرح زیر به ارث میگذارم:
برای همسرم رز که پول رو طوری خرج میکرد که انگار نه انگار فردایی هم هست، ۱۰۰ دلار و یه تقویم به ارث میذارم.
برای پسرانم،رادنی و ویکتور، که تمام پولهاشون رو خرج ماشینهای شیک و زنان روسپی میکردند ۵۰ دلار باقی میذارم اونم به صورت پول خرد.
برای شریک تجاریم،جورج، که تکه کلامش “خرج کن،خرج کن،خرج کن “بود “هیچی،هیچی،هیچی” به ارث نمیذارم

برای دیگر دوستان و اقوام هم که هیچ وقت ارزشی بیشتر از یک دلار رو یاد نگرفتند فقط ۱ دلار میذارم.

و نهایتا برای خواهر زاده ام،هارولد، که همیشه میگفت “یه پنی بدست بیاری یعنی یه پنی پس انداز کردی” و بهم میگفت”هی،دایی مکس، واقعا ارزشش رو داره یه فولکس واگن داشته باشی” تمام داراییم یعنی صد میلیارد دلار رو به ارث میذارم

 


./پایان
دنیای تبلیغات، رسانه تخصصی تبلیغات و برند در تلگرام را دنبال کنید
[دانلود]

نويسنده :

دبیر سرویس بین الملل دنیای تبلیغات
کارشناسي ارشد مديريت راهبردي کسب و کار با گرايش بازاريابي ,کارشناسي ارشد آموزش زبان انگليسي و كارشناسي زبان فرانسه ,مسئول خريدهاي خارجي شرکت مارگارين
Print Friendly and PDF
دنیای تبلیغات - پشتیبان همایش

دیگر رسانه ها