دنیای تبلیغات، رسانه تخصصی تبلیغات و برند

پربازدید ترین کانال تبلیغات و برند

“تحمل نقد نشانه بارز فرهنگ است. حتی حقیقت هم نیازمند نقد است نه ستایش.”

نیچه
بزرگان بازاریابی ایران - امیرحسین نوریان
رسانه تبلیغات - مجری تبلیغات0
آنچه لازم است در مورد اسکار تبلیغات بدانید
جایزه Clio یک برنامه جایزه سالیانه است که اهالی تبلیغات در نوآوری، خلاقیت در تبلیغات ، طراحی و ارتباطات به رسمیت می شناسند. جوایز کلیو در سال 1991 نیز توسط مجله تایم به رسمت شناخته شد و از آن به عنوان اسکار تبلیغات نام برد.

این جایزه در سال 1959 توسط والاس ا.راس با الهام از الهه یونانی کلیو (Clio) که به معنی مشهور و معروف کردن است به عاریت گرفته است، نامگذاری و تاسیس شد

پس از چندین سال ورشکستگی و اختلال در اجرای این مراسم از سال 2014 هیئت داوران شکل گرفت که اعضای آن 50 درصد خانم و 50 درصد آقا بودند و از کل افراد هیئت داوران تنها 30درصد آمریکایی بودند و سایر افراد از سایر کشورهای جهان انتخاب شده اند. طبق قوانین گفته شده در سایت کلیو 80درصد آثار در دور اول حذف میشوند و سپس جلسه هیئت مدیره تعیین میکند که آیا یک کار(اثر) استحقاق حضور در لیست کوتاه(Shortlist) یا دریافت نشان طلا، نقره و برنز میباشد یا خیر. همچنین در هر بخش(رسانه) نیز ممکن است یک کار جایزه ی ویژه یا Grand Clio را کسب کند.

اسامی نامزدها و برندگان جوایز امسال ۵ سپتامبر ۲۰۱۸ مصادف با ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ اعلام خواهد شد. از طریق رسانه های مختلف دنیای تبلیغات جزییات کامل این رویداد امسال بصورت همزمان با حمایت گروه صنعتی پاکشو پوشش داده خواهد شد.
./پایان
عضویت در کانال تلگرام دنیای تبلیغات

نويسنده :


Print Friendly and PDF
دنیای تبلیغات - پشتیبان همایش

دیگر رسانه ها

برای دریافت آخرین مطالب، اخبار و تحلیل های دنیای تبلیغات پست الکترونیک خود را در کادر روبرو وارد نمایید و ایمیل ارسالی را تائید نمایید تا هیچ مطلبی را از دست ندهید!

ارسال ديدگاه []