آموزشدیگر رسانه‌ها

وظایف شرکت های تبلیغاتی / بخش اول

وظایف شرکت های تبلیغاتی

شرکت تبلیغاتی، شرکتی است که:
• ایده های تبلیغاتی جدید ایجاد می کند.
• تبلیغات چاپی، رادیویی، تلویزیونی و اینترنتی را طراحی می کند.
• فضا و زمان تبلیغات را رزرو می کند.
• کمپین‌های بازاریابی را برنامه ریزی می کند.
• تحقیقات و پژوهش های لازم را انجام می دهد.
• خدمات دیگری را ارائه می‌دهد که به موفقیت مشتریان کمک می‌کند.
• یک شرکت تبلیغاتی یک نوع خدمات تجاری است که برای ایجاد، برنامه‌ریزی و مدیریت تبلیغات مشتریان خود طراحی شده است.
• یک شرکت تبلیغاتی ، فراهم کننده خدماتی است که برای مشتریان کار می‌کند تا کمپین تبلیغاتی هدفمند و موثر را ایجاد نماید.
بر اساس تعریف موسسه تبلیغات در آمریکا، یک شرکت تبلیغاتی سازمان مستقلی از افراد و کسب وکارهای خلاق است که در توسعه و آماده سازی برنامه بازار، تبلیغات و سایر ابزارهای ترویجی تخصص خاصی دارند.
خدمات اولیه شرکت تبلیغاتی شامل موارد زیر است:

• تکمیل تجزیه و تحلیل بازاریابی
• توسعه یک برنامه تبلیغاتی
• آماده سازی یک استراتژی خلاقانه
• ایجاد و اجرای تبلیغات
• توسعه و به کارگیری یک برنامه رسانه ای
• مدیریت صورتحساب و پرداخت ها
• ادغام و یکپارچه سازی ارتباطات بازاریابی

قسمت بعدی: انواع شرکت‌های تبلیغاتی
منبع : اسلایدشیر / ترجمه : کانون تبلیغاتی کروشه

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

همید فدایی

خالق آقای گیمیفیکیشن . استراتژیست هک رشد

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا