دنیای تبلیغات، رسانه تخصصی تبلیغات و برند

کانال دنیای تبلیغات با بیش از 5300 نفر

“تحمل نقد نشانه بارز فرهنگ است. حتی حقیقت هم نیازمند نقد است نه ستایش.”

نیچه
بزرگان بازاریابی ایران - امیرحسین نوریان
رسانه تبلیغات - مجری تبلیغات0
بدون دیدگاه
تبلیغات در گذر تاریخ ایران / آگهی ماشین لباسشویی «هیل»

دنیای تبلیغات – امید خاکپورنیا –  مهم‌ترین ویژگی این آگهی، سادگی در اجرا و پرداخت آن است. به جای آن که تمرکز بیننده را بر دکور و زیبایی لوکیشن معطوف کند، با حذف عناصر نمایشیِ صحنه، تمام توجه او را متوجه محصول می‌کند. آگهی تا قبل از پک شات، از ریتم آرامی برخوردار است و یک به یک افراد در حال استفاده از آن را می‌بینیم. افرادی که اعضای یک خانواده هستند و «هیل» را محصولی مناسب همه افراد خانواده معرفی می‌کند. در نهایت، در پک شات، ریتم تغییر کرده و از هیجان خوبی برخوردار می‌شود تا بتواند پایان ماندگاری در ذهن مخاطب داشته باشد. بخشی از این تاثیرگذاری، مدیون موسیقی مناسب آن است که فضای ذهنی شادی را برای مخاطب فراهم می‌کند. علاوه بر این‌ها، صدای حسین عرفانی با نت پایین و لحن آشنا و مطمئنی که به جای همفری بوگارت صحبت می‌کرد، کیفیت ممتازی به کالا می‌بخشد.


./پایان
دنیای تبلیغات، رسانه تخصصی تبلیغات و برند در تلگرام را دنبال کنید

نويسنده :

مدیر اجرایی دنیای تبلیغات
کارگردان، نويسنده و تدوينگر تيزر هاي تبليغاتي
Print Friendly and PDF
دنیای تبلیغات - پشتیبان همایش

دیگر رسانه ها