دنیای تبلیغات، رسانه تخصصی تبلیغات و برند

پربازدید ترین کانال تبلیغات و برند

“تحمل نقد نشانه بارز فرهنگ است. حتی حقیقت هم نیازمند نقد است نه ستایش.”

نیچه
بزرگان بازاریابی ایران - امیرحسین نوریان
رسانه تبلیغات - مجری تبلیغات0
یک ریسک حیرت انگیز / وقتی نایکی حمایتش از یک ورزشکار با رسوایی جنسی را با یک هوشمندی و سوال درباره درس عبرتش ادامه می دهد
دنیای تبلیغات- امیرحسین نوریان- اين ویدیو راشركت Nike درست كرده،  بعد از جريان رسواي جنسي"تايگر وودز" كه بهترين گلف باز تاريخ شناخته شده است. رسوايي كه معلوم شد تايگر با وجود همسر و دو فرزند، با حداقل ٩ دختر رابطه جنسی داشته. Nike تنها شركت اسپانسر تايگر بود كه قراردادش را لغو نكرد که این تصمیم خودش يك ريسك بزرگ براي برندش محسوب ميشد. پدر تايگر كه راهنما و پشتيبان اصلي او بود، قبل از اين رسوايي فوت كرد. پس از فوتش یک پیام صوتي از پدرش پيدا مي شود که نایکی همان را برای استفاده از این ویدیو استفاده می کند. به سادگی ویدیو، که همه حواس را معطوف به صدای پدر می کند و نگاه خیره تایگر و فضای سیاه و سفید و عدم استفاده از موسیقی در بکگراند دقت کنید. یک ویدیوی هوشمندانه و تاثیر گذار. که تهش پدر، که حالا نیست، کنجکاو است بداند درس عبرتی در کار بوده. نکته ای که نایکی برای خودش خرجش می کند تا سابقه حمایتش هوشمندانه آسیب کمتری بخورد. پیام پدر این است: تایگر، من خیلی کنجکاوم، تا درباره چیزهای بیشتری بحث بشه. من می‌خوام بفهمم چی تو فکرت بوده. می‌خوام بفهمم چه احساسی داری. و این‌که هیچی یاد گرفتی؟

./پایان
عضویت در کانال تلگرام دنیای تبلیغات

نويسنده :

موسس و سردبیر دنیای تبلیغات
منتقد و تحلیلگر تبلیغات
Print Friendly and PDF
دنیای تبلیغات - پشتیبان همایش
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۴:۴۴:۴۶

دیگر رسانه ها

برای دریافت آخرین مطالب، اخبار و تحلیل های دنیای تبلیغات پست الکترونیک خود را در کادر روبرو وارد نمایید و ایمیل ارسالی را تائید نمایید تا هیچ مطلبی را از دست ندهید!

ارسال ديدگاه []