دنیای تبلیغات- امیرحسین نوریان- این ویدیو راشرکت Nike درست کرده، بعد از جریان رسوای جنسی”تایگر وودز” که بهترین گلف باز تاریخ شناخته شده است. رسوایی که معلوم شد تایگر با وجود همسر و دو فرزند، با حداقل ٩ دختر رابطه جنسی داشته. Nike تنها شرکت اسپانسر تایگر بود که قراردادش را لغو نکرد که این تصمیم خودش یک ریسک بزرگ برای برندش محسوب میشد.
پدر تایگر که راهنما و پشتیبان اصلی او بود، قبل از این رسوایی فوت کرد. پس از فوتش یک پیام صوتی از پدرش پیدا می شود که نایکی همان را برای استفاده از این ویدیو استفاده می کند.
به سادگی ویدیو، که همه حواس را معطوف به صدای پدر می کند و نگاه خیره تایگر و فضای سیاه و سفید و عدم استفاده از موسیقی در بکگراند دقت کنید. یک ویدیوی هوشمندانه و تاثیر گذار. که تهش پدر، که حالا نیست، کنجکاو است بداند درس عبرتی در کار بوده. نکته ای که نایکی برای خودش خرجش می کند تا سابقه حمایتش هوشمندانه آسیب کمتری بخورد.
پیام پدر این است:
تایگر، من خیلی کنجکاوم، تا درباره چیزهای بیشتری بحث بشه. من میخوام بفهمم چی تو فکرت بوده. میخوام بفهمم چه احساسی داری. و اینکه هیچی یاد گرفتی؟