پیشنهاد سردبیرپیشنهاد هفتهتحلیل

آروغ روشنفکری… / نقد امیرحسین نوریان بر برخی پیام های ارسالی و شیطنتشان

دنیای تبلیغات- امیرحسین نوریان-

● بزرگترین اشتباه وسط این شلوغی های دردناک و غمناک، آروغ روشنفکری زدن و روشنفکر نمایانی است و ادعای اینکه بقیه نمی فهمند ما می‌فهمیم.
که خودش اتفاقا  یک موج سواری عقب تر از زمان و جامعه به شیوه ای منسوخ شده است که در آن بجای شفافیت و روشنگری برای مخاطب باهوش، از موضعی بالا متهم بسازی و به شعور مردم توهین کنی و تصور کنی مخاطب باهوش، فرق تبلیغ و همدردی را نمی فهمد که خودش رفتاری ماقبل جامعه است.

هنوز در کانال تلگرام دنیای تبلیغات عضو نشده‌اید؟

● در میان خیل پیام های ارسالی مثل رود ِ لطف و تشکر دوستان از این روشنگری، پس از شروع انتشار طرح هایی که غالبا ضعیف اما قابل احترامند و برخی هم به غلط تبلیغاتی، دو سه پیام تند احساسی مفصل اما روشنفکر نمایانه هم دریافت شد که مثل همان دو سه طرح تبلیغاتی نوع نگاه خطا داشت و اتفاقا به دنبال طرح خود و تقاضای انتشارش، مثل همان کارهایی که خونشان را به ظاهر به جوش آورده بود.

● دنیای تبلیغات همواره با قدرت با تکیه بر هوش و زکاوت مخاطبان و همکارانش با نگاه ویژه به رسالت رسانه ای و نه روشنفکر نمایی، محتوا منتشر یا تولید کرده و می‌کند و از پیام های دوستان مثل همیشه سپاسگزار است. مردم فرق تبلیغ و همدردی را در این شرایط خوب می فهمند و اتفاقا همین شناخت، رسالت ماست. پرونده مفصل طرح های پلاسکو هفته آینده در سایت دنیای تبلیغات منتشر خواهد شد.

● یا حق و با آرزوی نجات قهرمانانِ زیر آوار. / مخلصیم.

Telegram.me/DonyaeTablighat

عضویت در سوپرگروه تبلیغاتی متخصصین فعال حوزه تبلیغات و بازاریابی
[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

برچسب‌ها
نمایش بیشتر

امیرحسین نوریان

منتقد و تحلیلگر تبلیغات

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن