آموزشپیشنهاد سردبیرتحلیل

بهنوش بختیاری، این بار با بیمه معلم…! / وقتی مفهوم چهره تبلیغاتی به چالش کشیده می شود

دنیای تبلیغات- امیرحسین نوریان-  نگاهی به فعالیت های اخیر بهنوش بختیاری در تبلیغات نشان می دهد که  او به یک پدیده جدید در تبلیغات تبدیل شده . پدیده به معنای منفی اش. که ماهیت و فلسفه چهره تبلیغاتی را به چالش کشیده و خیلی برایش شهرام و بهرام ندارد. از  تبلیغ برای دکوراسیون داخلی، مانتو، کرم پوست، کفش و کیف و حالا بیمه. این ها همه اتفاقات خیلی بدی است. هم برای حفظ شان سلبریتی ها هم برای وجهات برندها در همکاری با سلبریتی ها. منطق پشت قضیه از سوی برندها هم که مشخص است. مثل خیلی دیگر از کارهای تبلیغاتی شان اساسا منطقِ منطبق بر رسالت تبلیغاتی وجود ندارد. خودشان هم فان قضیه برایشان به غلط آنقدر جذاب می شود که آن همکاری کاری که برای تبلیغاتشان خواهد کرد را فراموش می کنند. این ویدیو را ببنید. بهنوش بختیاری این بار با بیمه معلم است. اساسا دیگر اسم بهنوش بختیاری به علت تعدد برندها قطعا با همه شان گره نمی خورد بلکه با هیچ اسمی در ذهن مخاطب گره نخواهد خورد. گره های قبلی هم در حال باز شدن است. کیفیت کارهای تبلیغاتی با حضور سلبریتی ها غیر از یکی دو کارِ با ارفاق قابل قبول، به طرز وحشتناکی پایین است. به نظر می رسد بعد از خوابیدن هیجان همزمان همکاری برندها و سلبریتی ها با یکدیگر، یک دوره عدم همکاری از سوی برندها در پیش باشد. چون غیر از یکی دو مورد برایشان کار نکرده و ایم موج هیجانی اخیر به زودی فروکش خواهد کرد. این رفتار در حوزه تبلیغات قطعا یک انحراف است که امیدوارم مطابق با منطقش پیش رود.

سالها پیش حضور رضا زاده بطور همزمان در تبلیغات بانک، یک ریل استیت در دوبی و آب معدنی واتا حسابی جنجال به پا کرد و حتی حضور چهره ها در آگهی های تبلیغاتی را با چپالش جدی مواجه کرد. اما خب حالا رویش سفید شده…

هنوز در کانال تلگرام دنیای تبلیغات عضو نشده‌اید؟
[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

برچسب‌ها
نمایش بیشتر

امیرحسین نوریان

منتقد و تحلیلگر تبلیغات

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن