آموزشپیشنهاد سردبیرتحلیل

برند های فردی و رصد مداوم پست های سازمانی

دنیای تبلیغات-  این یادداشت امیر حسین نوریان سردبیر دنیای تبلیغات در باره برند های فردی است که در فرصت امروز مورخه سیزده دی نود و سه منتشر شده است.

NOORIAN

هنوز در کانال تلگرام دنیای تبلیغات عضو نشده‌اید؟

 

 

[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

عضویت در سوپرگروه تبلیغاتی متخصصین فعال حوزه تبلیغات و بازاریابی
برچسب‌ها
نمایش بیشتر

دنیای تبلیغات

این اکانت رسمی دنیای تبلیغات برای انتشار محتوا می‌باشد

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن