اخبارپیشنهاد سردبیر

تخیل جذاب طراحان! / اگر شبکه های اجتماعی در ۱۹۵۰ بودند آگهی های آنها چه شکلی بود؟/ فیس بوک، اسکایپ، توییتر و یوتیوب

دنیای تبلیغات- ویدا زمانی- اینها تخیل جذاب طراحان از آگهی شبکه های مدرن اجتماعی در دهه ۱۹۵۰  است. که با حال و هوای آن سال ها طراحی شده اند. ببینید و لذت ببرید…

 

هنوز در کانال تلگرام دنیای تبلیغات عضو نشده‌اید؟

تبلیغا فیس بوک

تبلیغ اسکایپ

تبلیغ توییتر

تبلیغ یوتیوب

عضویت در سوپرگروه تبلیغاتی متخصصین فعال حوزه تبلیغات و بازاریابی
[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

برچسب‌ها
نمایش بیشتر

دنیای تبلیغات

این اکانت رسمی دنیای تبلیغات برای انتشار محتوا می‌باشد

نوشته‌های مشابه

‫۴ نظرها

  1. باسلام و احترام
    ممنون بخاطر این مطلب زیبا..
    اما بنده فکر نمیکنم این تخیل طراحان در ۱۹۵۰ باشد!
    بدیهی است برندهایی مثل توئیتر، فیس بوک ، اسکایپ و .. در همان زمان شکل گیری ایده و اجرای آن، خلق شده اند!
    کاملاً واضح است که مثلاً زاکربرگ در ۱۹۵۰ فیس بوک را خلق نکرده و خب فرد دیگری هم در آن زمان ایده فیس بوک به ذهنش نرسیده!
    به نظر میرسد این طرح ها یک بازسازی عتیقه گونه از تکنولوژی زمان حاضر به زبان آگهی ها آن دوره باشد.
    پس شاید بهتر باشد متن مطلب تصحیح گردد.
    بااحترام

    1. درود بر مهرداد عزیز. کلمه تخیل عمدا با کمک به همین برداشت نوشته شده است. با این حال جمله دیگری جهت شفافیت بیشتر اضافه شد و تیتر هم شفاف تر شد تا این برداشت صورت نگیرد
      ممنون از کامنت و لطف شما

      1. سپاس فراوان از برخورد حرفه ای و سعه صدر شما!
        به نظر بنده حقیر الان عنوان و متن این مطلب بسیار زیباتر و گیرا تر شده است.
        البته بنده نیز فراموش کرده بودم به «احتمال کژتابی و سوء برداشت مخاطب از عنوان و متن مطلب قبلی» اشاره کنم که البته جسارت کردم چون خودشما در این زمینه استاد و صاحبنظرید.
        از مطالب سایتتان بسیار بسیار بهره و لذت می برم.
        مهرتان مستدام، تلاشتان مداوم.

        1. بزگواری مهرداد عزیز. ممنون از پیشنهاد خوبت. خوشحال میشیم کامنتتاتو بیشتر داشته باشیم
          ارادت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن