پیشنهاد سردبیرتحلیلرویدادها

به بهانه ۳۰۰۰ تایی شدن کانال دنیای تبلیغات / نقد عرصه خاله بازی نیست…

دنیای تبلیغات- امیرحسن نوریان-

  • اینکه کانال تلگرامی دنیای تبلیغات با سرعت قابل توجهی درحال افزایش فالوور است و دو سه روز پیش، خیلی زودتر از حد انتظار به سه هزار فالوور رسید و بازدیدهای مطالب در سایت نیز گواه افزایش جدی مخاطبان است، در این فضای شلخته و انبوه اطلاعات که عبور از دوران گذاری است و لاجرم، اتفاقا قابل توجهی است و ما را در رسالتی که تعریف کرده ایم، مدام جدی تر می کند. قطعا این همه انرژی مثبتی که از سوی مخاطبان ارسال می شود، و حالا به دلیل امکان راحت تر برقرای ارتباط از طریق تلگرام، و کمک مخاطبین در تولید محتوا که این رسانه را متعلق به خود می دانند، باعث شده که این مسیر با همراهی شما با سرعت بیشتری طی شود.
  • دنیای تبلیغات یک رسانه تحلیلی است و از آنجا که منبع درامد تک تک اعضایش خارج از صنعت تبلیغات است، تن به فساد های رایج در این فضا نداده و نمی دهد و بی مراعات، نقد می کنند و مخاطبان باهوش به خوبی این صداقت را دریافته اند.
  • عرصه نقد، بی رحم است. جای خاله بازی و ناز کردن دیگران نیست. نقد جایگاهی برای محبوب شدن و دوست داشته شدن منتقد نیست. دنیای تبلیغات همواره سعی کرده با ارائه نقدهای جدی و منطقی و بیطرف فضای تبلیغات را با نقدهای جدی تر و نزدیک تر به ماهیت واقعی نقد آشنا کند که در دراز مدت این مساله علیرغم کم حوصلگی های برخی دوستان قطعا نتایج بزرگی خواهد داشت.
  • دنیای تبلیغات تا کنون کارهای زیادی را برای اولین بار با رعایت شکل درستش انجام داده. از آوردن جدول ستاره دادن به کارها از عالم سینما به تبلیغات، که حتما این مدل از ارزشگذاری ستاره ای باید در جدول و نظر جمعی باشد تا امکان قیاس و جمع بندی باشد تا گزارش های آنلاین از جشنواره خلاقیت کن و حتی تقویمِ حالا پر طرفدار رویداد های روزانه که استفاده صحیح از آن برای بنگاهها می تواند دستاوردهای جذابی داشته باشد تا تحلیل های صرفا تلگرامی بیلبوردها که آن هم مخاطبان زیادی پیدا کرده تا دیگر رویدادها. از پیشنهاد و ضد پیشنهاد هفته تا مصاحبه های به شدت صریحی که به زودی رونمایی خواهد شد.
  • کانال دنیای تبلیغات با هیچ گروه و کانالی تبادل لینک نمی کند و افزایش مخاطبانش صرفا با تکیه بر تولید محتوای مورد نیاز مخاطبان اصلی اش که صاحبان بنگاه های اقتصادی درگیر فضای تبلیغاتی و علاقمندان این حوزه است صورت می گیرد. و از شیوه های غیر صادقانه افزایش بازدید مطالب از شر کردن مطالب توسط خود اعضا در دیگر گروه ها یا ایجاد کانال های موازی رایج در این فضا استفاده نکرده و نمی کند.
  • دنیای تبلیغات از همه مخاطبان عزیز که همراه ما هستند سپاسگزار است. حالا با تلگرام و راحتی استفاده اش، خیلی بی واسطه تر همراه دنیای تبلیغات باشید و هر جا لازم است از تولید محتوا تا گوشزد، در تعامل باشید.
  • خبرهای زیادی به زودی خواهید شنید
  • ارادت، زیاد.
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

امیرحسین نوریان

منتقد و تحلیلگر تبلیغات

نوشته‌های مشابه

‫۱۲ دیدگاه ها

  1. سلام
    من هر روز سایت وزین شما را مطالعه می کنم و مطلب فراوانی می آموزم
    از همه پرسنل زحمتکش دنیای تبلیغات تشکر می کنم
    هاشمی

  2. سایت دنیای تبلیغات به حقیقت یکی از مهم ترین سایت های کشور است و در کار و حوزه فعالیت خود موثر و بهترین سایت
    از مدیریت جناب آقای نوریان و همه اعضا تشکر می کنم
    دکتر فرامرز میرزایی

  3. من همه مطالب را دوست دارم. خوشحالم که چنین سایتی وجود دارد. اخبار و مطالب خانم پورمحمد بخش مورد علاقه من است. از ایشان و همه افراد تشکر می کنم
    خسته نباشید
    باتشکر – رضا نیا

  4. سلام
    تبریک میگم
    من هم از مخاطبان همیشگی شما هستم.
    خواهشمند است تولید محتوای مطالب بیشتر به سمت کاربردی بودن و مطالعه موردی پیش برود.
    سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا