اخباربرندرویدادها

حضور متفاوت شرکت روغن نباتی مارگارین با برند آفتاب و خروس در ششمین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات

 امسال شانزدهمین نمایشگاه شیرینی و شکلات با حضور تولید کنندگان  و وارد کنندگان انواع محصولات خوراکی (شیرینی‏، شکلات‏، کیک و کلوچه و … ) و همچنین تولید کنندگان مواد اولیه این محصولات از قبیل انواع روغن های نباتی ‏کره و … لطف خاصی دارد.

خلاقیت شرکتهای غرفه دار از نظر جلب توجه بازدیدکنندگان و ایجاد نقطه تماس (touch points) هرچه بیشتر با مصرف کنندگان دیدنی است. غرفه شرکت سهامی عام مارگارین، با برند های آفتاب و خروس به عنوان یکی از بزرگترین و قدیمی ترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان انواع روغن های نباتی مصرف خانوار و روغن های ویژه صنایع کیک و کلوچه ‏ بیسکوئیت ‏شکلات‏ انواع سسِ تن ماهی و … در میان غرفه ها درخشش خاصی دارد. آشپزخانه کوچک این شرکت در محوطه غرفه آن با آشپز و قناد های دانمارکی تبار توجه ویژه بازدید کنندگان را به خود جلب کرده است. این آشپز و قناد دانمارکی با استفاده از روغن ها شرکت مارگارین ‏ مشغول پخت شیرینی اصل دانمارکی و نیز طبخ غذاهایی چون Beef straganof ‏- Pesto Pasta – Chicken&Waffle و توزیع آن ها در میان بازدیدکنندگان هستند.

 

به علاوه در فضای باز نمایشگاه‏ پرسنل سمپلینگ‏ سیب زمینی سرخ شده با روغن مایع سرخ کردنی ویژه (بطری های قرمز رنگ) را میان مردم توزیع کرده و از آنها در خصوص طعم این سیب زمینی های سرخ شده با روغن ویژه و تفاوت طعم آن ها با سیب زمینی های سرخ شده با دیگر روغن های سرخ کردنی نظرخواهی می کنند.

 

ساحل کوچک و مینیاتوری شنی آفتاب با سرسره‏ توپ‏ بیلچه ‏ سطل و ستاره دریایی از دیگر جذابیت های غرفه شرکت مارگارین برای پذیرایی و سرگرم کردن کودکان نازنین است.

 

 

 

“شانزدهمین نمایشگاه شیرینی و شکلات از ۲۴ تا ۲۷ شهریور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران دائر میباشد.”

 

رسانه برند/

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 15 میانگین: 4.7]

دنیای تبلیغات

این اکانت رسمی دنیای تبلیغات برای انتشار محتوا می‌باشد

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا