آموزشپیشنهاد سردبیرتحلیلعمومی

از توپ فوتبال تا مین و بمب… / از دیدن و شنیدنش لذت ببرید…

دنیای تبلیغات- سعید سرحدی– جنگها دیر یا زود تمام می‌شوند اما آنچه تا سالها باقی می‌ماند پیامدها و پس لرزه‌های آنهاست . مناطقی که سایه‌ی شوم جنگ از آنها گذشته ، مملو هستند از مین‌ها و بمبها و موشکهای عمل نکرده که خود خطری بالقوه‌اند برای مردمانی که به خانه ها و سرزمینِ ویرانِ خود برای زندگی و به امید شروعی تازه باز می‌گردند.از این رو آژانس تبلیغاتی Grey Group ،شاخه‌ی سنگاپور ، به کارگردانی James Teh تیزری ساخته‌ و کمپینی بنام ClearThePitch (زمین را پاک کن) براه انداخته‌ تا توجه همگان را به مشکل بزرگ این روزهای کره‌ی خاکی جلب کند .
مخاطب با دیدنِ توپهای بازی‌های مختلف از سراسر جهان ، و با شنیدن آهنگ You will never walk alone ، آهنگی که توسط طرفداران باشگاه‌های مختلف (مخصوصا لیورپول) برای همراهی تیم محبوبشان در استادیوم‌های ورزشی زمزمه می شود ، با خود می‌اندیشد که قرار است چه محصولی تبلیغ شود ، اما در پایان با یک پیچش دراماتیک تمام احساس بیننده ناگهان تغییر می کند .
اگر کارگردانیِ خوب آنست که بدانی چه موقع و چگونه توجه بیننده را به آنچه می‌خواهی جلب کنی ، چه چیزی داخل قاب باشد ، چه چیزی خارج از آن و با تصویر و صدا حس درونیِ بیننده را کنترل کنی ؛ پس این تیزر ، بی نظیر کارگردانی شده است.

[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

هنوز در کانال تلگرام دنیای تبلیغات عضو نشده‌اید؟

برچسب‌ها
نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن